Кошик
Немає відгуків, додати
Внедрение программ 1С:Підприємство
+380 (44) 528-70-69
+380676584867
+380443602212
Кошик
Управління невеликою фірмою для України. Базова версія

Управління невеликою фірмою для України. Базова версія

  • В наявності

2 240 грн.

Купити
+380676584867
  • +380443602212
  • +380443602272
    отдел продаж
  • +380445287069
    факс
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Управління невеликою фірмою для України. Базова версія
Управління невеликою фірмою для України. Базова версіяВ наявності
2 240 грн.
Купити
+380676584867
  • +380443602212
  • +380443602272
    отдел продаж
  • +380445287069
    факс
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Програмний продукт "Управління невеликою фірмою для України" - це готове рішення для управління і обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізовано все найнеобхідніше для нефіскального оперативного обліку, контролю, аналізу та планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівля. Рішення допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам - нові можливості для продуктивної роботи. Рішення не перевантажене зайвою функціональністю, його можна легко налаштувати на особливості організації управління та обліку в компанії - це забезпечує можливість "швидкого старту" та зручність щоденної роботи. Програма реалізована повністю керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або web клієнта, тобто працювати з системою з будь-якої точки світу.

Переваги, які надає програма власникам і керівникам

Реальна користь від автоматизації - вже через кілька днів або тижнів.

"Управління невеликою фірмою для України" - це готове рішення, яке можна швидко запустити в експлуатацію, а при зміні масштабів бізнесу, підходів до управління або організації робіт налаштувати на новий лад без великих витрат часу і грошей.

Одна програма замінює десятки таблиць, документів і звітів на вашому столі і на комп'ютері - всі дані реєструються і зберігаються в єдиній інформаційній базі. Програма пам'ятає все - кожного покупця, знижки, замовлення, зобов'язання, договори.

Інформація для прийняття рішень - по одному натисненню мишкою.

  • "Рух грошових коштів",
  • "Платіжний календар",
  • "Доходи та витрати, прибутки і збитки",
  • "Розрахунки з дебіторами/кредиторами",
  • "Стан замовлень",
  • "Динаміка і аналіз продажів",
  • "План-графік робіт" і "Завантаження ресурсів", інші управлінські звіти.

Все під контролем - ведення графіків виконання робіт та виробництва, завантаження ресурсів, відвантажень і поставок товарів, нарядів і завдань співробітників забезпечує оперативний контроль діяльності.

Широкі можливості для планування діяльності - фінансове планування (бюджетування), планування збуту, завантаження персоналу, завантаження ресурсів підприємства та інше.

Робота керівників і співробітників стає більш продуктивною за рахунок автоматизації рутинних операцій, швидкої та зручної підготовки інформації для прийняття рішень на різних рівнях. Сучасний ергономічний інтерфейс забезпечує легкість освоєння для початківців і високу швидкість роботи для досвідчених користувачів.

Ваших знань досить , щоб використовувати програму, не потрібно знати бухгалтерський і податковий облік. Програма не перевантажена зайвими можливостями, в ній реалізовано все тільки найнеобхідніше для обліку, контролю, аналізу і планування в малому бізнесі.

Доступ до інформації з будь-якої точки земної кулі - через Інтернет.

Реєстрація господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства - торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін - Виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкарських форм.

Вартість:

"Управління невеликою фірмою для України". Базова версія  

  "Управління невеликою фірмою для України". ПРОФ

"Управління невеликою фірмою для України". МІКРО

        2240,00         

8400,00 

Безкоштовно

Інформація для придбання:

Контактна особа: Остапенко Інна

Телефони:

  • +380 (44) 360-22-72
  • +380 (44) 528-70-69
  • +380 (67) 940-20-94
  • +380 (44) 528-70-69, факс

Адреса: Предславинська,28 оф.100/2, Київ, Україна

Всім користувачам программи "Управління невеликою фірмою для України" , доякі є нашими клієнтами, ми надаємо безкоштовний комплексний супровід, що включає в себе:

  1. Доставку і установку програмного забезпечення, 5 годин технічного обслуговування.
  2. Типову налаштування під поточне законодавство (постачається в комплекті з програмою);
  3. Передплату на отримання доступу до онлайн-сервісів і оновлень програмного забезпечення терміном на 3 місяці .
  4. В подальшому:

  5. Оновлення релізів конфігурацій та форм звітності протягом всього терміну використання програми (за умови наявності передплати на доступ до онлайн сервісів і оновлень програмного забезпечення);
  6. Консультування з будь-яких питань, пов'язаних з використанням програми. Консультації надаються по телефону або e-mail.

__________________________

Функціональні можливості

Реєстрація господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства – торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін – виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкарських форм.

Всі дані - в єдиній інформаційній базі

В єдиній інформаційній базі:

  • база клієнтів;
  • банківські та касові операції, клієнт-банк, платіжний календар;
  • розрахунки з контрагентами, персоналом;
  • облік матеріалів, товарів, продукції;
  • замовлення клієнтів, замовлення-наряди;
  • планування і облік виконання робіт і надання послуг;
  • планування та облік виробничих операцій;
  • планування завантаження ресурсів підприємства;
  • торгові операції, в тому числі роздрібні продажі;
  • облік персоналу, розрахунок заробітної плати;
  • облік витрат і розрахунок собівартості;
  • майно, капітал;
  • доходи, витрати, прибутки і збитки;
  • фінансове планування (бюджетування) та ін.

Широкий спектр звітів забезпечує власникам, керівникам і співробітникам можливість швидко отримувати інформацію в зручною для роботи і прийняття рішень формі, з необхідною оперативністю і деталізацією.

Програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку - для цих цілей зручно використовувати "Бухгалтерію 8 для України", і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення.

Програму можна використовувати для декількох компаній або приватних підприємців - як незалежних, так і працюють в рамках одного бізнесу. При зміні масштабів і структури бізнесу, підходів до управління або організації робіт програма може бути перенастроенная без великих витрат часу і грошей.

Рекомендоване число робочих місць - від одного до десяти.

Маркетинг і продажі

"Управління невеликою фірмою для України" підтримує ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також роботу з покупцями і замовниками.

У програмі автоматизовані операції з товарним асортиментом:

  • реєстрація і зберігання номенклатури товарів і послуг підприємства;
  • реєстрація, зберігання різних видів цін номенклатури, друк прайс-листа;
  • реєстрація видів скидок і націнок;
  • установка і зміна ціни, розрахунок ціни по базовому виду цін, цінам номенклатури або цінам контрагента, округлення.

У програмі підтримується:

  • зберігання способу розрахунку ціни (базовий вид цін і відсоток націнки), підтримка динамічних і розрахункових цін;
  • зберігання формату для виду цін номенклатури, використовуваного при виведенні ціни в прайс-лист;
  • зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури.

Плани продажів можуть формуватися в натуральному і вартісному вираженні і складатися по підприємству в цілому або по окремих підрозділах.

Для аналізу ефективності продажів формується план-фактный аналіз продажів по окремих підрозділах, номенклатурних групах і товарах.

Підготовка продажів і робота з клієнтами в "Управління невеликою фірмою для України" здійснюються операціями:

  • реєстрація та зберігання контактної інформації клієнтів;
  • реєстрація договорів з покупцями;
  • реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації;
  • реєстрація подій при взаємодії з покупцями і замовниками – вхідні і витікаючі дзвінки, листи, зустрічі і інші;
  • реєстрація замовлень покупців (замовлення фактично є специфікацією до договору, в якому відбиті види товарів, робіт, терміни постачання/виконання, а також вартість);
  • реєстрація замовлень-нарядів (замовлення-наряд є одночасно документом планування виконання робіт і надання послуг, а також фактичним документом, що підтверджує факт виконання робіт, надання послуг, продажу товарів, обліку матеріальних і трудових витрат);
  • об'єднання замовлень покупців в проекти;
  • формування графіку відвантаження товарів, виконання робіт, надання послуг;
  • забезпечення потреби в товарах, роботах, послугах, спричиненої замовленнями покупців шляхом резервування вільних залишків товарів на складах, розміщення в замовленнях постачальникам і/або замовленнях на виробництво;
  • відстежування забезпечення замовлення покупця товарами, продукцією, роботами і послугами.

В"Управління невеликою фірмою для України" підтримуються наступні схеми продажів:

  • продаж із складу і під замовлення,
  • відвантаження в кредит або по передоплаті,
  • реалізація товарів, прийнятих на комісію,
  • передача товарів на реалізацію комісіонерові.

Документальне оформлення продажів продукції, робіт і послуг здійснюється товарними накладними або актами виконаних робіт, а також в замовленнях-нарядах. На підставі документів продажів формуються рахунки-фактури.

Роздрібні продажі

"Управління невеликою фірмою для України"може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках.

Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку.

Передбачено формування наступних звітів:

  • звіт по рухах і залишках товару в роздрібних цінах,
  • звіт по продажах в роздрібних цінах.

Підтримується формування і друк етикеток і цінників.

Постачання і закупівлі

"Управління невеликою фірмою для України" забезпечує підтримку процесу управління запасами підприємства.

Службі постачання оперативно надається інформація для визначення і забезпечення внутрішніх і зовнішніх потреб в товарах і послугах: про наявність незабезпечених потреб в товарно-матеріальних запасах, роботах і послугах, про фактичні закупівлі, про відкритих замовленнях постачальникам і замовленнях на виробництво.

Забезпечення потреб здійснюється резервуванням товарів у вільному залишку в місцях зберігання, а також розміщенням в замовленнях постачальникам і в замовленнях на виробництво.

Для забезпечення процесу закупівель товарів, послуг і роботи з постачальниками автоматизовані операції:

  • реєстрація постачальників і контактної інформації;
  • збереження цін постачальників і конкурентів, друк прайс-листа контрагента;
  • збереження виду цін, виду знижки, види цін контрагента за договором;
  • зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури контрагента;
  • реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації;
  • реєстрація подій при взаємодії з постачальниками і підрядниками – вхідні і витікаючі дзвінки, листи, зустрічі і інші;
  • оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
  • формування графіків постачань;
  • розрахунок потреб в запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам.

Надходження товарно-матеріальних запасів на підприємство може відбиватися за різними схемами:

  • вступ за плату від контрагента,
  • придбання підзвітною особою,
  • прийом на реалізацію від комісіонера,
  • отримання давальницької сировини і матеріалів в переробку.

Підтримується функція реєстрації вступу додаткових витрат на придбання товарно-матеріальних запасів.

Запаси і склад

Для ведення обліку запасів підприємства на безлічі складів передбачені наступні можливості:

  • роздільний облік запасів – власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, прийнятих і переданих в переробку;
  • облік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір і т. д.), а також партій запасів;
  • облік в розрізі осередків місць зберігання (зони, стелажі, полиці і т. п.);
  • переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби);
  • резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців);
  • облік запасів в розрізі ВМД;
  • використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові складські ордери, видаткові складські ордери);
  • друк етикеток і цінників.

Підтримуються функції інвентаризації запасів та відображення результатів інвентаризації – оприбуткування та списання запасів.

Роботи, послуги, виробництво

"Управління невеликою фірмою для України" підтримує управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг.

Управління даними про склад і технологію виконуваних робіт і вироблюваної продукції здійснюється за допомогою специфікацій.

План-графік виробництва продукції формується замовленнями на виробництво; план-графік виконання робіт, надання послуг – замовленнями на виробництво і замовленнями-нарядами.

Планування завантаження ресурсів підприємства здійснюється замовленнями на виробництво і замовленнями-нарядами.

Зареєстровані замовлення на виробництво мають наступні особливості:

  • можуть бути джерелами забезпечення потреб по замовленнях покупців;
  • по замовленнях на виробництво розраховується потреба в матеріалах і комплектуючих;
  • у відкритих замовленнях на виробництво можуть бути розміщені потреби, утворені новими замовленнями покупців.

"Управління невеликою фірмою для України" дозволяє реєструвати факт виготовлення продукції. Випуск може бути оформлений як у виробничому підрозділі, так і на складі (наприклад, фасовка, зборка комплектів). Продукція числиться за випустила її структурною одиницею і може бути переміщена в іншу структурну одиницю – наприклад, на склад для наступного продажу або в наступний цех по технологічному маршруту.

Факт виконання роботи (надання послуги) і здача її замовникові відбиваються актом виконаних робіт, а також безпосередньо в замовленнях-нарядах.

Для планування робіт працівників є дві функції:

  • відрядні наряди – використовується для видачі завдань на виконання технологічних операцій виробничого циклу виконавцям з відрядною платнею праці, наряди можуть бути індивідуальними і бригадними;
  • завдання на роботу – використовується для планування завантаження співробітників у рамках внутрішніх або зовнішніх проектів.
  • Передбачається реєстрація фактичних відомостей про виконання робіт по нарядах і завданнях. Ця інформація може бути використана надалі при розрахунку заробітної плати, а також для оцінки ефективності роботи і проведення план-фактного аналізу роботи персоналу.
  • Для обліку витрат підприємства і розрахунку фактичної собівартості підтримуються наступні функції:
  • облік фактичних витрат – ведеться в необхідних розрізах у вартісному і натуральному вимірі;
  • розподіл матеріальних і нематеріальних витрат, понесених на випуск, – може бути зроблено як за вказаний період, так і на підставі конкретного документу випуску;
  • регламентний розрахунок фактичної собівартості випуску при закритті періоду;
  • звіт про собівартість випущеної продукції і виконаних робіт.

Реалізований простий механізм виконання робіт і надання послуг в невеликих фірмах з використанням замовлень-нарядів (документів, що поєднують в собі функції замовлення покупця, рахунку на оплату, акту виконаних робіт і витратної накладної для сфери сервісних послуг).

Грошові кошти

"Управління невеликою фірмою для України" дозволяє вести облік грошових коштів, а також формувати оперативний платіжний календар.

Управління грошовими коштами включає:

  • облік руху грошових коштів в касі і на банківських рахунках,
  • оформлення первинних документів по банку і касі,
  • розрахунки з підзвітними особами,
  • формування платіжного календаря,
  • інтеграція з системою "клієнт-банк".

Зарплата і персонал

"Управління невеликою фірмою для України" підтримує кадровий облік персоналу, включаючи співробітників, працюючих за сумісництвом, облік робочого часу (табель) і розрахунок заробітної плати співробітників підприємства. Нарахування регламентованої заробітної плати і розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці рекомендується виконувати за допомогою програми "Бухгалтерія 8 для України", але починаючи з редакції 1.6 реалізований також в "Управління невеликою фірмою для України" 

Кадровий облік включає наступні функції:

  • оформлення прийому на роботу,
  • кадрове переміщення,
  • звільнення персоналу.

Можливості розрахунку заробітної плати:

  • розрахунок заробітної плати, податків (ПДФО) та внесків (ЄСВ) здійснюється в розрізі видів нарахувань і утримань єдиним документом "Нарахування зарплати";
  • формування платіжних відомостей на виплату зарплати і авансу співробітникам;
  • облік робочого часу – використовується табель обліку робочого часу, що дозволяє вести облік часу як по днях, так і зведено, за період.

У розділі передбачена можливість формувати аналітичні звіти за розрахунками з персоналом, нарахуваннях і утриманнях співробітників.

Майно

"Управління невеликою фірмою для України" забезпечує ведення обліку майна (внеоборотных активів) – основних засобів і нематеріальних активів організації:

  • прийняття до обліку, зміна параметрів,
  • розрахунок амортизації,
  • продаж і списання.

Фінанси

У програмі "Управління невеликою фірмою для України" реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування і аналізу фінансового результату. Для цих цілей в системі передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проводок документів.

Завдяки наявності таких звітів, як оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, прибутки і витрати, прикладне рішення дозволяє формувати фінансову звітність за довільний період часу.

Для обліку доходів і витрат використовується метод нарахування або метод нарахування і касовий метод.

Аналітичний облік доходів і витрат методом нарахування ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) прибутків і витрат.

За даними управлінського обліку користувач дістає можливість формувати основні фінансові звіти:

  • управлінський баланс;
  • звіт про прибутки та збитки;
  • звіт про рух грошових коштів.

У системі існує можливість реєстрації фінансових планів (бюджетів):

  • прогнозний баланс,
  • бюджет прибутків і збитків,
  • бюджет руху грошових коштів.

Також в розділі передбачені засоби для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця.

Для контролю діяльності підприємства з боку керівника призначений "Монітор керівника", в якому зведені основні показники:

  • залишки коштів на рахунках і в касах підприємства;
  • дебіторська заборгованість – загальна, прострочена;
  • кредиторська заборгованість – загальна, прострочена;
  • прибутки і збитки;
  • прострочені зобов'язання перед покупцями і замовниками по відвантаженню товарів і наданню послуг;
  • прострочені зобов'язання постачальників і підрядників по постачанню товарів і наданню послуг.

Додатково можна отримати наступну інформацію:

  • загальні показники: продажі, прибутки і витрати, стан оборотних коштів (грошових коштів, запасів і дебіторської заборгованості);
  • грошові кошти: залишки та рух грошових коштів в розрізі статей, за період;
  • дебіторська заборгованість: залишки і динаміка за період, по термінах боргу;
  • кредиторська заборгованість: залишки і динаміка за період, по термінах боргу.

Аналітичні звіти

Аналітичні звіти дозволяють отримувати інформацію по всіх розрізах обліку. Користувач може самостійно задавати (настроювати) рівень деталізації, параметри угрупування і критерії відбору даних в звітах відповідно до специфіки вирішуваних завдань, а також зберігати власні налаштування звітів.

Налаштування параметрів обліку

У процесі налаштування здійснюється:

  • реєстрація інформації по організаціям підприємства,
  • реєстрація структури підприємства – підрозділів, складів,
  • налаштування параметрів обліку,
  • налаштування сервісних функцій,
  • введення початкових даних по розділах обліку.

"Помічник початку роботи" спрощує початок роботи з системою. З його допомогою користувач, переходячи від етапу до етапу, може заповнити облікові дані, ввести залишки на початок роботи та виконати основні параметри програми. Є можливість відключення розділів обліку, які не використовуються на підприємстві, наприклад облік зарплати або виробництва.

Інтеграція з "Бухгалтерією 8 для України"

Обмін даними з програмою "Бухгалтерія 8 для України", (підтримуються редакції 1.2 і 2.0) двосторонній, з можливістю налаштування напрямків. Обмін здійснюється на рівні документів та довідкової інформації. З конфігурації "Управляння невеликою фірмою для України" конфігурацію "Бухгалтерія для України" мігрують практично всі необхідні документи. З конфігурації "Бухгалтерія для України" конфігурацію "Управляння невеликою фірмою для України" переносяться тільки документи з обліку грошових коштів підприємства (документи по банку і касі).

Мобільна версія

Мобільний додаток "Управління невеликою фірмою для України" (УНФ) доступно на сайтах Goоgle play і App Store. Мобільний додаток УНФ призначене для роботи із замовленнями на смартфонах і планшетах в операційних системах iOs і Android. При цьому здійснюється синхронізація з інформаційною базою "Управління невеликою фірмою для України", розгорнутої локально.

Функціональні можливості УНФ для мобільних пристроїв для України

  • Швидкий і зручний оперативний облік замовлень, у тому числі відбір замовлень за ознаками "неоплачені", "неотгруженные" та іншими критеріями;
  • ведення бази покупців і постачальників з їх телефонами та електронними адресами;
  • облік боргів покупців і постачальників;
  • облік товарів:
    • залишки на складі;
    • закупівельна ціна;
    • ціна продажу;
    • фотографії товарів;
  • облік оплати замовлень, звіт по руху грошових коштів;
  • використання камери пристрою, в якості сканера штрих-кодів;
  • розрахунок валового прибутку;
  • відправка рахунків на оплату за e-mail і SMS;
  • друк звітів і документів на принтерах WiFi і Bluetooth;
  • підтримка російськомовного і україномовного інтерфейсів (мова інтерфейсу залежить від мови, що використовується на мобільному пристрої).
Між УНФ та інформаційною базою Управління невеликою фірмою для України"здійснюється обмін наступною інформацією:
  • нові замовлення,
  • оплата замовлень,
  • залишки товарів.

Підтримується спільна робота однієї і тієї ж інформаційної бази як з одним мобільним пристроєм, так і з декількома мобільними пристроями з різними операційними системами.

Базова версія

Базова версія конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" має такі технологічні і функціональні обмеження щодо версією ПРОФ:

  • не підтримується ведення обліку операцій більше однієї фірми в одній інформаційній базі; при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп'ютері;
  • з однією інформаційною базою в один момент часу може працювати тільки один користувач;
  • не підтримується формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця – реалізована тільки обмін з сервісом здачі електронної звітності;
  • не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення;
  • не підтримується робота у варіанті клієнт-сервер;
  • не підтримується робота розподілених інформаційних баз (РІБ);
  • не підтримується COM-з'єднання і Automation-сервер.

Якщо з розширенням бізнесу у користувача виникне потреба ведення багатофірмового обліку в єдиній інформаційній базі або з'являться інші завдання, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, він зможе перейти на умовах апгрейда на версію ПРОФ "Управління невеликою фірмою для України", що не має зазначених обмежень.

Мікро версія

"УНФ для Украины. Микро" – это бесплатная версия решения "Управління невеликою фірмою для України" для учета торговой деятельности физических лиц – предпринимателей, являющихся плательщиками Единого налога 1-й и 2-й группы, которые используют для работы с программой одну учетную запись и которым не требуется изменение типовой конфигурации.

"УНФ для Украины. Микро" имеет следующие технологические и функциональные ограничения по сравнению с версией ПРОФ:

  • не підтримується ведення обліку операцій більш ніж однієї фірми в одній інформаційній базі, при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп'ютері;
  • з однією інформаційною базою в один момент часу може працювати тільки один користувач;
  • не підтримується розрахунок податків і внесків;
  • не підтримується формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця – реалізований тільки обмін з сервісом здачі електронної звітності. Для вивантаження доступні тільки два звіти: "Декларація з єдиного податку (для фіз. осіб)" і "Книга доходів і витрат";
  • не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення;
  • не підтримується робота у варіанті клієнт-сервер;
  • не підтримується робота розподілених інформаційних баз (РІБ);
  • не підтримується COM-з'єднання і Automation-сервер.

 

Дополнительные характеристики
Автоматизация бухгалтерского и налогового учетаАвтоматизация оперативного (управленческого) учета, Автоматизация учета для предпринимателей
  • Ціна: 2 240 грн.