
Управління невеликою фірмою для України. Базова версія
- В наявності
2 240 грн.
- Графік роботи
- Адреса та контакти
Програмний продукт "Управління невеликою фірмою для України" - це готове рішення для управління і обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізовано все найнеобхідніше для нефіскального оперативного обліку, контролю, аналізу та планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівля. Рішення допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам - нові можливості для продуктивної роботи. Рішення не перевантажене зайвою функціональністю, його можна легко налаштувати на особливості організації управління та обліку в компанії - це забезпечує можливість "швидкого старту" та зручність щоденної роботи. Програма реалізована повністю керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або web клієнта, тобто працювати з системою з будь-якої точки світу.
Переваги, які надає програма власникам і керівникам
Реальна користь від автоматизації - вже через кілька днів або тижнів.
"Управління невеликою фірмою для України" - це готове рішення, яке можна швидко запустити в експлуатацію, а при зміні масштабів бізнесу, підходів до управління або організації робіт налаштувати на новий лад без великих витрат часу і грошей.
Одна програма замінює десятки таблиць, документів і звітів на вашому столі і на комп'ютері - всі дані реєструються і зберігаються в єдиній інформаційній базі. Програма пам'ятає все - кожного покупця, знижки, замовлення, зобов'язання, договори.
Інформація для прийняття рішень - по одному натисненню мишкою.
- "Рух грошових коштів",
- "Платіжний календар",
- "Доходи та витрати, прибутки і збитки",
- "Розрахунки з дебіторами/кредиторами",
- "Стан замовлень",
- "Динаміка і аналіз продажів",
- "План-графік робіт" і "Завантаження ресурсів", інші управлінські звіти.
Все під контролем - ведення графіків виконання робіт та виробництва, завантаження ресурсів, відвантажень і поставок товарів, нарядів і завдань співробітників забезпечує оперативний контроль діяльності.
Широкі можливості для планування діяльності - фінансове планування (бюджетування), планування збуту, завантаження персоналу, завантаження ресурсів підприємства та інше.
Робота керівників і співробітників стає більш продуктивною за рахунок автоматизації рутинних операцій, швидкої та зручної підготовки інформації для прийняття рішень на різних рівнях. Сучасний ергономічний інтерфейс забезпечує легкість освоєння для початківців і високу швидкість роботи для досвідчених користувачів.
Ваших знань досить , щоб використовувати програму, не потрібно знати бухгалтерський і податковий облік. Програма не перевантажена зайвими можливостями, в ній реалізовано все тільки найнеобхідніше для обліку, контролю, аналізу і планування в малому бізнесі.
Доступ до інформації з будь-якої точки земної кулі - через Інтернет.
Реєстрація господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства - торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін - Виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкарських форм.
Вартість:
"Управління невеликою фірмою для України". Базова версія "Управління невеликою фірмою для України". ПРОФ "Управління невеликою фірмою для України". МІКРО |
2240,00 8400,00 Безкоштовно |
Інформація для придбання:
Контактна особа: Остапенко Інна
Телефони:
- +380 (44) 360-22-72
- +380 (44) 528-70-69
- +380 (67) 940-20-94
- +380 (44) 528-70-69, факс
Адреса: Предславинська,28 оф.100/2, Київ, Україна
Всім користувачам программи "Управління невеликою фірмою для України" , доякі є нашими клієнтами, ми надаємо безкоштовний комплексний супровід, що включає в себе:
- Доставку і установку програмного забезпечення, 5 годин технічного обслуговування.
- Типову налаштування під поточне законодавство (постачається в комплекті з програмою);
- Передплату на отримання доступу до онлайн-сервісів і оновлень програмного забезпечення терміном на 3 місяці .
-
В подальшому:
- Оновлення релізів конфігурацій та форм звітності протягом всього терміну використання програми (за умови наявності передплати на доступ до онлайн сервісів і оновлень програмного забезпечення);
- Консультування з будь-яких питань, пов'язаних з використанням програми. Консультації надаються по телефону або e-mail.
__________________________
Функціональні можливості
Реєстрація господарських операцій і формування первинних документів господарської діяльності підприємства – торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та ін – виконуються за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкарських форм.
Всі дані - в єдиній інформаційній базі
В єдиній інформаційній базі:
- база клієнтів;
- банківські та касові операції, клієнт-банк, платіжний календар;
- розрахунки з контрагентами, персоналом;
- облік матеріалів, товарів, продукції;
- замовлення клієнтів, замовлення-наряди;
- планування і облік виконання робіт і надання послуг;
- планування та облік виробничих операцій;
- планування завантаження ресурсів підприємства;
- торгові операції, в тому числі роздрібні продажі;
- облік персоналу, розрахунок заробітної плати;
- облік витрат і розрахунок собівартості;
- майно, капітал;
- доходи, витрати, прибутки і збитки;
- фінансове планування (бюджетування) та ін.
Широкий спектр звітів забезпечує власникам, керівникам і співробітникам можливість швидко отримувати інформацію в зручною для роботи і прийняття рішень формі, з необхідною оперативністю і деталізацією.
Програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку - для цих цілей зручно використовувати "Бухгалтерію 8 для України", і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення.
Програму можна використовувати для декількох компаній або приватних підприємців - як незалежних, так і працюють в рамках одного бізнесу. При зміні масштабів і структури бізнесу, підходів до управління або організації робіт програма може бути перенастроенная без великих витрат часу і грошей.
Рекомендоване число робочих місць - від одного до десяти.
Маркетинг і продажі
"Управління невеликою фірмою для України" підтримує ведення товарного асортименту, цін і знижок підприємства, планування продажів, а також роботу з покупцями і замовниками.
У програмі автоматизовані операції з товарним асортиментом:
- реєстрація і зберігання номенклатури товарів і послуг підприємства;
- реєстрація, зберігання різних видів цін номенклатури, друк прайс-листа;
- реєстрація видів скидок і націнок;
- установка і зміна ціни, розрахунок ціни по базовому виду цін, цінам номенклатури або цінам контрагента, округлення.
У програмі підтримується:
- зберігання способу розрахунку ціни (базовий вид цін і відсоток націнки), підтримка динамічних і розрахункових цін;
- зберігання формату для виду цін номенклатури, використовуваного при виведенні ціни в прайс-лист;
- зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури.
Плани продажів можуть формуватися в натуральному і вартісному вираженні і складатися по підприємству в цілому або по окремих підрозділах.
Для аналізу ефективності продажів формується план-фактный аналіз продажів по окремих підрозділах, номенклатурних групах і товарах.
Підготовка продажів і робота з клієнтами в "Управління невеликою фірмою для України" здійснюються операціями:
- реєстрація та зберігання контактної інформації клієнтів;
- реєстрація договорів з покупцями;
- реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації;
- реєстрація подій при взаємодії з покупцями і замовниками – вхідні і витікаючі дзвінки, листи, зустрічі і інші;
- реєстрація замовлень покупців (замовлення фактично є специфікацією до договору, в якому відбиті види товарів, робіт, терміни постачання/виконання, а також вартість);
- реєстрація замовлень-нарядів (замовлення-наряд є одночасно документом планування виконання робіт і надання послуг, а також фактичним документом, що підтверджує факт виконання робіт, надання послуг, продажу товарів, обліку матеріальних і трудових витрат);
- об'єднання замовлень покупців в проекти;
- формування графіку відвантаження товарів, виконання робіт, надання послуг;
- забезпечення потреби в товарах, роботах, послугах, спричиненої замовленнями покупців шляхом резервування вільних залишків товарів на складах, розміщення в замовленнях постачальникам і/або замовленнях на виробництво;
- відстежування забезпечення замовлення покупця товарами, продукцією, роботами і послугами.
В"Управління невеликою фірмою для України" підтримуються наступні схеми продажів:
- продаж із складу і під замовлення,
- відвантаження в кредит або по передоплаті,
- реалізація товарів, прийнятих на комісію,
- передача товарів на реалізацію комісіонерові.
Документальне оформлення продажів продукції, робіт і послуг здійснюється товарними накладними або актами виконаних робіт, а також в замовленнях-нарядах. На підставі документів продажів формуються рахунки-фактури.
Роздрібні продажі
"Управління невеликою фірмою для України"може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках.
Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку.
Передбачено формування наступних звітів:
- звіт по рухах і залишках товару в роздрібних цінах,
- звіт по продажах в роздрібних цінах.
Підтримується формування і друк етикеток і цінників.
Постачання і закупівлі
"Управління невеликою фірмою для України" забезпечує підтримку процесу управління запасами підприємства.
Службі постачання оперативно надається інформація для визначення і забезпечення внутрішніх і зовнішніх потреб в товарах і послугах: про наявність незабезпечених потреб в товарно-матеріальних запасах, роботах і послугах, про фактичні закупівлі, про відкритих замовленнях постачальникам і замовленнях на виробництво.
Забезпечення потреб здійснюється резервуванням товарів у вільному залишку в місцях зберігання, а також розміщенням в замовленнях постачальникам і в замовленнях на виробництво.
Для забезпечення процесу закупівель товарів, послуг і роботи з постачальниками автоматизовані операції:
- реєстрація постачальників і контактної інформації;
- збереження цін постачальників і конкурентів, друк прайс-листа контрагента;
- збереження виду цін, виду знижки, види цін контрагента за договором;
- зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури контрагента;
- реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації;
- реєстрація подій при взаємодії з постачальниками і підрядниками – вхідні і витікаючі дзвінки, листи, зустрічі і інші;
- оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
- формування графіків постачань;
- розрахунок потреб в запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам.
Надходження товарно-матеріальних запасів на підприємство може відбиватися за різними схемами:
- вступ за плату від контрагента,
- придбання підзвітною особою,
- прийом на реалізацію від комісіонера,
- отримання давальницької сировини і матеріалів в переробку.
Підтримується функція реєстрації вступу додаткових витрат на придбання товарно-матеріальних запасів.
Запаси і склад
Для ведення обліку запасів підприємства на безлічі складів передбачені наступні можливості:
- роздільний облік запасів – власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, прийнятих і переданих в переробку;
- облік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір і т. д.), а також партій запасів;
- облік в розрізі осередків місць зберігання (зони, стелажі, полиці і т. п.);
- переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби);
- резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців);
- облік запасів в розрізі ВМД;
- використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові складські ордери, видаткові складські ордери);
- друк етикеток і цінників.
Підтримуються функції інвентаризації запасів та відображення результатів інвентаризації – оприбуткування та списання запасів.
Роботи, послуги, виробництво
"Управління невеликою фірмою для України" підтримує управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг.
Управління даними про склад і технологію виконуваних робіт і вироблюваної продукції здійснюється за допомогою специфікацій.
План-графік виробництва продукції формується замовленнями на виробництво; план-графік виконання робіт, надання послуг – замовленнями на виробництво і замовленнями-нарядами.
Планування завантаження ресурсів підприємства здійснюється замовленнями на виробництво і замовленнями-нарядами.
Зареєстровані замовлення на виробництво мають наступні особливості:
- можуть бути джерелами забезпечення потреб по замовленнях покупців;
- по замовленнях на виробництво розраховується потреба в матеріалах і комплектуючих;
- у відкритих замовленнях на виробництво можуть бути розміщені потреби, утворені новими замовленнями покупців.
"Управління невеликою фірмою для України" дозволяє реєструвати факт виготовлення продукції. Випуск може бути оформлений як у виробничому підрозділі, так і на складі (наприклад, фасовка, зборка комплектів). Продукція числиться за випустила її структурною одиницею і може бути переміщена в іншу структурну одиницю – наприклад, на склад для наступного продажу або в наступний цех по технологічному маршруту.
Факт виконання роботи (надання послуги) і здача її замовникові відбиваються актом виконаних робіт, а також безпосередньо в замовленнях-нарядах.
Для планування робіт працівників є дві функції:
- відрядні наряди – використовується для видачі завдань на виконання технологічних операцій виробничого циклу виконавцям з відрядною платнею праці, наряди можуть бути індивідуальними і бригадними;
- завдання на роботу – використовується для планування завантаження співробітників у рамках внутрішніх або зовнішніх проектів.
- Передбачається реєстрація фактичних відомостей про виконання робіт по нарядах і завданнях. Ця інформація може бути використана надалі при розрахунку заробітної плати, а також для оцінки ефективності роботи і проведення план-фактного аналізу роботи персоналу.
- Для обліку витрат підприємства і розрахунку фактичної собівартості підтримуються наступні функції:
- облік фактичних витрат – ведеться в необхідних розрізах у вартісному і натуральному вимірі;
- розподіл матеріальних і нематеріальних витрат, понесених на випуск, – може бути зроблено як за вказаний період, так і на підставі конкретного документу випуску;
- регламентний розрахунок фактичної собівартості випуску при закритті періоду;
- звіт про собівартість випущеної продукції і виконаних робіт.
Реалізований простий механізм виконання робіт і надання послуг в невеликих фірмах з використанням замовлень-нарядів (документів, що поєднують в собі функції замовлення покупця, рахунку на оплату, акту виконаних робіт і витратної накладної для сфери сервісних послуг).
Грошові кошти
"Управління невеликою фірмою для України" дозволяє вести облік грошових коштів, а також формувати оперативний платіжний календар.
Управління грошовими коштами включає:
- облік руху грошових коштів в касі і на банківських рахунках,
- оформлення первинних документів по банку і касі,
- розрахунки з підзвітними особами,
- формування платіжного календаря,
- інтеграція з системою "клієнт-банк".
Зарплата і персонал
"Управління невеликою фірмою для України" підтримує кадровий облік персоналу, включаючи співробітників, працюючих за сумісництвом, облік робочого часу (табель) і розрахунок заробітної плати співробітників підприємства. Нарахування регламентованої заробітної плати і розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці рекомендується виконувати за допомогою програми "Бухгалтерія 8 для України", але починаючи з редакції 1.6 реалізований також в "Управління невеликою фірмою для України"
Кадровий облік включає наступні функції:
- оформлення прийому на роботу,
- кадрове переміщення,
- звільнення персоналу.
Можливості розрахунку заробітної плати:
- розрахунок заробітної плати, податків (ПДФО) та внесків (ЄСВ) здійснюється в розрізі видів нарахувань і утримань єдиним документом "Нарахування зарплати";
- формування платіжних відомостей на виплату зарплати і авансу співробітникам;
- облік робочого часу – використовується табель обліку робочого часу, що дозволяє вести облік часу як по днях, так і зведено, за період.
У розділі передбачена можливість формувати аналітичні звіти за розрахунками з персоналом, нарахуваннях і утриманнях співробітників.
Майно
"Управління невеликою фірмою для України" забезпечує ведення обліку майна (внеоборотных активів) – основних засобів і нематеріальних активів організації:
- прийняття до обліку, зміна параметрів,
- розрахунок амортизації,
- продаж і списання.
Фінанси
У програмі "Управління невеликою фірмою для України" реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування і аналізу фінансового результату. Для цих цілей в системі передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проводок документів.
Завдяки наявності таких звітів, як оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, прибутки і витрати, прикладне рішення дозволяє формувати фінансову звітність за довільний період часу.
Для обліку доходів і витрат використовується метод нарахування або метод нарахування і касовий метод.
Аналітичний облік доходів і витрат методом нарахування ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) прибутків і витрат.
За даними управлінського обліку користувач дістає можливість формувати основні фінансові звіти:
- управлінський баланс;
- звіт про прибутки та збитки;
- звіт про рух грошових коштів.
У системі існує можливість реєстрації фінансових планів (бюджетів):
- прогнозний баланс,
- бюджет прибутків і збитків,
- бюджет руху грошових коштів.
Також в розділі передбачені засоби для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця.
Для контролю діяльності підприємства з боку керівника призначений "Монітор керівника", в якому зведені основні показники:
- залишки коштів на рахунках і в касах підприємства;
- дебіторська заборгованість – загальна, прострочена;
- кредиторська заборгованість – загальна, прострочена;
- прибутки і збитки;
- прострочені зобов'язання перед покупцями і замовниками по відвантаженню товарів і наданню послуг;
- прострочені зобов'язання постачальників і підрядників по постачанню товарів і наданню послуг.
Додатково можна отримати наступну інформацію:
- загальні показники: продажі, прибутки і витрати, стан оборотних коштів (грошових коштів, запасів і дебіторської заборгованості);
- грошові кошти: залишки та рух грошових коштів в розрізі статей, за період;
- дебіторська заборгованість: залишки і динаміка за період, по термінах боргу;
- кредиторська заборгованість: залишки і динаміка за період, по термінах боргу.
Аналітичні звіти
Аналітичні звіти дозволяють отримувати інформацію по всіх розрізах обліку. Користувач може самостійно задавати (настроювати) рівень деталізації, параметри угрупування і критерії відбору даних в звітах відповідно до специфіки вирішуваних завдань, а також зберігати власні налаштування звітів.
Налаштування параметрів обліку
У процесі налаштування здійснюється:
- реєстрація інформації по організаціям підприємства,
- реєстрація структури підприємства – підрозділів, складів,
- налаштування параметрів обліку,
- налаштування сервісних функцій,
- введення початкових даних по розділах обліку.
"Помічник початку роботи" спрощує початок роботи з системою. З його допомогою користувач, переходячи від етапу до етапу, може заповнити облікові дані, ввести залишки на початок роботи та виконати основні параметри програми. Є можливість відключення розділів обліку, які не використовуються на підприємстві, наприклад облік зарплати або виробництва.
Інтеграція з "Бухгалтерією 8 для України"
Обмін даними з програмою "Бухгалтерія 8 для України", (підтримуються редакції 1.2 і 2.0) двосторонній, з можливістю налаштування напрямків. Обмін здійснюється на рівні документів та довідкової інформації. З конфігурації "Управляння невеликою фірмою для України" конфігурацію "Бухгалтерія для України" мігрують практично всі необхідні документи. З конфігурації "Бухгалтерія для України" конфігурацію "Управляння невеликою фірмою для України" переносяться тільки документи з обліку грошових коштів підприємства (документи по банку і касі).
Мобільна версія
Мобільний додаток "Управління невеликою фірмою для України" (УНФ) доступно на сайтах Goоgle play і App Store. Мобільний додаток УНФ призначене для роботи із замовленнями на смартфонах і планшетах в операційних системах iOs і Android. При цьому здійснюється синхронізація з інформаційною базою "Управління невеликою фірмою для України", розгорнутої локально.Функціональні можливості УНФ для мобільних пристроїв для України
- Швидкий і зручний оперативний облік замовлень, у тому числі відбір замовлень за ознаками "неоплачені", "неотгруженные" та іншими критеріями;
- ведення бази покупців і постачальників з їх телефонами та електронними адресами;
- облік боргів покупців і постачальників;
- облік товарів:
- залишки на складі;
- закупівельна ціна;
- ціна продажу;
- фотографії товарів;
- облік оплати замовлень, звіт по руху грошових коштів;
- використання камери пристрою, в якості сканера штрих-кодів;
- розрахунок валового прибутку;
- відправка рахунків на оплату за e-mail і SMS;
- друк звітів і документів на принтерах WiFi і Bluetooth;
- підтримка російськомовного і україномовного інтерфейсів (мова інтерфейсу залежить від мови, що використовується на мобільному пристрої).
- нові замовлення,
- оплата замовлень,
- залишки товарів.
Підтримується спільна робота однієї і тієї ж інформаційної бази як з одним мобільним пристроєм, так і з декількома мобільними пристроями з різними операційними системами.
Базова версія
Базова версія конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" має такі технологічні і функціональні обмеження щодо версією ПРОФ:
- не підтримується ведення обліку операцій більше однієї фірми в одній інформаційній базі; при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп'ютері;
- з однією інформаційною базою в один момент часу може працювати тільки один користувач;
- не підтримується формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця – реалізована тільки обмін з сервісом здачі електронної звітності;
- не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення;
- не підтримується робота у варіанті клієнт-сервер;
- не підтримується робота розподілених інформаційних баз (РІБ);
- не підтримується COM-з'єднання і Automation-сервер.
Якщо з розширенням бізнесу у користувача виникне потреба ведення багатофірмового обліку в єдиній інформаційній базі або з'являться інші завдання, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, він зможе перейти на умовах апгрейда на версію ПРОФ "Управління невеликою фірмою для України", що не має зазначених обмежень.
Мікро версія
"УНФ для Украины. Микро" – это бесплатная версия решения "Управління невеликою фірмою для України" для учета торговой деятельности физических лиц – предпринимателей, являющихся плательщиками Единого налога 1-й и 2-й группы, которые используют для работы с программой одну учетную запись и которым не требуется изменение типовой конфигурации.
"УНФ для Украины. Микро" имеет следующие технологические и функциональные ограничения по сравнению с версией ПРОФ:
- не підтримується ведення обліку операцій більш ніж однієї фірми в одній інформаційній базі, при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп'ютері;
- з однією інформаційною базою в один момент часу може працювати тільки один користувач;
- не підтримується розрахунок податків і внесків;
- не підтримується формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця – реалізований тільки обмін з сервісом здачі електронної звітності. Для вивантаження доступні тільки два звіти: "Декларація з єдиного податку (для фіз. осіб)" і "Книга доходів і витрат";
- не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення;
- не підтримується робота у варіанті клієнт-сервер;
- не підтримується робота розподілених інформаційних баз (РІБ);
- не підтримується COM-з'єднання і Automation-сервер.
Дополнительные характеристики | |
---|---|
Автоматизация бухгалтерского и налогового учета | Автоматизация оперативного (управленческого) учета, Автоматизация учета для предпринимателей |
- Ціна: 2 240 грн.