"BAS Малий бізнес" – це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізоване усе найнеобхідніше для оперативного обліку, контролю, аналізу і планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівля.
Програмний продукт "BAS Малий бізнес" допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам – нові можливості для продуктивної роботи. Рішення не переобтяжене зайвою функціональністю, його можна легко настроїти на особливості організації управління та обліку в компанії – це забезпечує можливість "швидкого старту" і зручність щоденної роботи. Програма реалізована повністю на керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або веб-клієнта, тобто працювати з системою з будь-якої точки світу.
Програмний продукт "BAS Малий бізнес Базова" дозволить невеликим підприємствам вести оперативний облік поточної діяльності (придбання товарів, виробництва продукції, оптової та роздрібної торгівлі товарами і продукцією, надання виробничих і сервісних послуг), здійснювати контроль залишків запасів, взаєморозрахунків з постачальниками/покупцями і працівниками, аналізувати результати роботи, планувати завантаження виробництва і залишки товарів, використовувати багатофункціональну CRM-систему. У програмі не ведеться бухгалтерський облік, проте необхідні дані легко вивантажити в програми для бухгалтерського обліку (наприклад, "BAS Бухгалтерію Базову").
Програма дозволяє поетапно автоматизувати бізнес, починаючи з актуальних ділянок і поступово розширюючи автоматизацію на інші види діяльності. Рішення не перевантажено зайвою функціональністю, його можна легко налаштувати під особливості організації управління та обліку вашого бізнесу. Не потрібно знати бухгалтерський і податковий облік.
ОБМЕЖЕННЯ БАЗОВОЇ ВЕРСІЇ "BAS МАЛИЙ БІЗНЕС"
Базова версія "BAS Малий бізнес" має ряд обмежень у порівнянні з версією ПРОФ:
- не підтримує ведення обліку операцій більш ніж однієї фірми в одній інформаційній базі; при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп'ютері
- одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач
- не підтримує формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця – реалізований тільки обмін з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт"
- не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення
- не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті
- не підтримується робота розподілених інформаційних баз
- не підтримується СОМ-з'єднання і Automation-сервер
Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в єдиній інформаційній базі, одночасної роботи декількох користувачів або з'являться інші задачі, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку організація зможе перейти на програму "BAS Малий бізнес" версії ПРОФ, яка не має зазначених обмежень.
Ціна, грн з ПДВ:
BAS Малий бізнес. Базова версія BAS Малий бізнес. ПРОФ
|
4 200,00 10 800,00
|
Інформація для придбання
Для консультацій з вибору програмного забезпечення, проведення демонстрації можливостей систем автоматизації обліку, придбання продукції:
Відділ по роботі з клієнтами компанії "Бізнес Сіті Сервіс"
телефоні:
• +380 (44) 360-22-72
• +380 (44) 528-70-69
• +380 (67) 940-20-94
• +380 (44) 528-70-69, факс
• Ел. адреса: office@bcs.com.ua
Адреса: вул. Предславинська, 28 оф. 202, Київ, Україна
Всім користувачам програми "BAS", які є нашими клієнтами, ми надаємо безкоштовне комплексне супровід, що включає в себе:
- Доставку і встановлення програмного забезпечення, від 3 години технічного обслуговування.
- Типове налаштування під чинне законодавство (постачання в комплекті з програмою);
- Передплату на отримання доступу до онлайн-сервісів і оновлень програмного забезпечення терміном на 3 місяці.
Надалі:
- Оновлення релізів конфігурацій і форм звітності протягом всього терміну використання програми (за умови наявності Договору на доступ до онлайн сервісів і оновлення програмного забезпечення);
- Консультування з будь-яких питань, пов'язаних з використанням програми. Консультації надаються по телефону або e-mail.
__________________________
Користувальницькі характеристики | |
---|---|
Автоматизація бухгалтерського і податкового обліку | Автоматизація оперативного (управлінського) обліку, Автоматизація обліку для підприємців |
- Ціна: 4 200 ₴