Кошик
Немає відгуків, додати
Впровадження програм Business Automation Software
+380 (67) 658-48-67
+380 (44) 360-22-12
Кошик
BAS Управління торговим підприємством

BAS Управління торговим підприємством

  • В наявності

93 000 ₴

+380 (67) 658-48-67
  • +380 (44) 360-22-12
  • +380 (44) 360-22-72
    відділ з продажу
  • +380 (44) 528-70-69
    факс
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
BAS Управління торговим підприємством
BAS Управління торговим підприємствомВ наявності
93 000 ₴
+380 (67) 658-48-67
  • +380 (44) 360-22-12
  • +380 (44) 360-22-72
    відділ з продажу
  • +380 (44) 528-70-69
    факс
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

BAS "Управління торговим підприємством для України" – це універсальне рішення, створене для автоматизації управління та облікових процесів у комерційних компаніях. В даному програмному продукті реалізовано повний набір функцій, необхідних для ведення оперативного, бухгалтерського, податкового та кадрового обліку. Крім того, система забезпечує інструменти для аналізу та розробки планів у сфері продажів і закупівель для підприємств торговельної та виробничої галузей."

Вартість:

Найменування      Ціна, грн  

BAS Управління торговим підприємством

93 000, 00

Інформація для придбання:

Телефони:

  • +380 (44) 360-22-72
  • +380 (67) 658-48-67

Розташування: Предславинська,28 оф.202, м. Київ

Всім користувачам програми BAS "Управління торговим підприємством", котори є нашими клієнтами, ми надаємо безплатний комплексний супровід, що містить у собі:

  1. Доставку та встановлення програмного забезпечення, 5 годин технічного обслуговування.
  2. Типовий параметр під поточне законодавство (постачається в комплекті з програмою).

Надалі:

  1. Оновлення релізів конфігурацій і форм звітності впродовж усього терміну використання програми (за умови наявності передплати на доступ до онлайн-сервісу та оновлення програмного забезпечення);
  2. Консультування з будь-яких питань, пов'язаних із використанням програми. Консультації надаються телефоном або e-mail

Опис функціональних можливостей

Програмний продукт "BAS Управління торговим підприємством" розроблено для комплексної автоматизації оперативного обліку та керування бізнес-процесами на підприємстві. Рішення забезпечує відображення всіх господарських операцій у бухгалтерському та податковому обліку згідно з актуальним законодавством України для будь-яких видів комерційної діяльності, включаючи формування обов'язкової звітності.

"BAS Управління торговим підприємством" надає інструменти для автоматизації наступних ключових завдань:

1. Управління торгіверною діяльністю:

1.1.  Встановлення правил ціноутворення та системи знижок на товари й послуги

1.2.  Оптова торгівля:

  • Обробка та виконання замовлень клієнтів;
  • Торгівля без замовлень.

1.3.   Роздрібна торгівля в режимах онлайн та офлайн

1.4.   Приймання та передача товарів на комісійних умовах

1.5.   Облік зворотної тари: прийняття та відправлення

1.6.   Оформлення замовлень постачальникам і контроль за їх виконанням

1.7.   Реєстрація невідфактурованих поставок від постачальників із застосуванням складських ордерів

1.8.   Вибір оптимальних постачальників товарної продукції

1.9.   Планування та порівняльний аналіз (факт/план) продажів і закупівель

1.10.  Аналіз ефективності торговельної діяльності та товарообігу компанії

1.11.  Управління взаємовідносинами з контрагентами (постачальниками та покупцями)

2.  Складський облік:

2.1.    Ордерна та безордерна системи управління складом

2.2.     Облік товарно-матеріальних цінностей у розрізі серій (серійні номери, партії, терміни придатності) та характеристик

2.3.     Статистичний аналіз товарних запасів, ABC/XYZ-аналіз

2.4.      Товарний календар для планування

3.  Керування фінансовими ресурсами:

3.1.       Облік банківських і касових операцій

3.2.       Операції з використанням платіжних терміналів (еквайринг)

3.3.       Бюджетування руху грошових коштів

3.4.        Аналітичні звіти щодо руху грошових коштів

4.   Розрахунки з підзвітними особами

5.   Облік необоротних активів:

5.1.     Основні засоби

5.2.      Нематеріальні активи

5.3.      Малоцінні необоротні активи

6.    Кадровий облік:

 6.1.     Ведення штатного розпису:

  • затвердження та внесення змін
  • нарахування надбавок до заробітної плати за штатними посадами
  • прогнозування фонду оплати праці

6.2.      Управління персоналом:

  • облік персональних даних співробітників
  • прийняття на роботу, переведення, звільнення
  • документальне оформлення кадрових процесів
  • атестація робочих місць та облік спеціального стажу працівників

6.3.       Військовий облік:

  • реєстрація даних військовозобов'язаних працівників
  • формування звітності з військового обліку

7.   Розрахунок заробітної плати:

7.1.      Різноманітні системи оплати праці:

  • оклади та тарифні ставки
  • оплата за середнім заробітком у випадках, передбачених законодавством
  • преміювання та доплати
  • оплата праці за цивільно-правовими договорами

7.2.     Податки та збори із заробітної плати:

  • ЄСВ для різних категорій застрахованих осіб
  • ПДФО та податкові соціальні пільги
  • Військовий збір

7.3.     Облік робочого часу:

  • загальні та індивідуальні графіки роботи
  • облік роботи у вечірній, нічний час та понаднормово
  • облік відсутності працівників
  • формування табеля обліку робочого часу

8.  Облік виробництва та витрат:

8.1.    Облік основного та допоміжного виробництва:

  • виробничі витрати за об'єктами обліку
  • багатопередільний виробничий процес
  • облік незавершеного виробництва на кінець звітного періоду
  • розподіл загальновиробничих витрат за період
  • калькуляція фактичної собівартості випущеної продукції за період

8.2.     Робота за давальницькими схемами:

  • переробка давальницької сировини
  • передача сировини для переробки

9.  Бухгалтерський облік господарських операцій підприємства:

9.1.      Визначення стандартних бухгалтерських рахунків

9.2.      Формування бухгалтерських проводок

9.3.      Аналіз бухгалтерської звітності

10.  Податковий облік (підтримка різних систем оподаткування):

10.1.   Податок на прибуток:

  • облік необоротних активів у податковому обліку
  • визначення податкових різниць при складанні звітності

10.2.      ПДВ:

  • автоматизоване створення вихідних податкових накладних та додатків до них
  • імпорт вхідних податкових документів, контроль їх реєстрації постачальниками

10.3.      Спрощена система оподаткування для юридичних та фізичних осіб

11.  Формування регламентованої звітності:

11.1.      Відправка звітності та податкових накладних до контролюючих органів за допомогою сервісу "FREDO Звіт"

11.2.       Експорт окремих видів звітності у форматі ДПСУ (*.xml)"

Основні
ВиробникXYZ
  • Ціна: 93 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner