BAS "Управління торговим підприємством для України" – це універсальне рішення, створене для автоматизації управління та облікових процесів у комерційних компаніях. В даному програмному продукті реалізовано повний набір функцій, необхідних для ведення оперативного, бухгалтерського, податкового та кадрового обліку. Крім того, система забезпечує інструменти для аналізу та розробки планів у сфері продажів і закупівель для підприємств торговельної та виробничої галузей."
Вартість:
Найменування | Ціна, грн |
---|---|
BAS Управління торговим підприємством |
93 000, 00 |
Інформація для придбання:
Телефони:
- +380 (44) 360-22-72
- +380 (67) 658-48-67
Розташування: Предславинська,28 оф.202, м. Київ
Всім користувачам програми BAS "Управління торговим підприємством", котори є нашими клієнтами, ми надаємо безплатний комплексний супровід, що містить у собі:
- Доставку та встановлення програмного забезпечення, 5 годин технічного обслуговування.
- Типовий параметр під поточне законодавство (постачається в комплекті з програмою).
Надалі:
- Оновлення релізів конфігурацій і форм звітності впродовж усього терміну використання програми (за умови наявності передплати на доступ до онлайн-сервісу та оновлення програмного забезпечення);
- Консультування з будь-яких питань, пов'язаних із використанням програми. Консультації надаються телефоном або e-mail
Опис функціональних можливостей
Програмний продукт "BAS Управління торговим підприємством" розроблено для комплексної автоматизації оперативного обліку та керування бізнес-процесами на підприємстві. Рішення забезпечує відображення всіх господарських операцій у бухгалтерському та податковому обліку згідно з актуальним законодавством України для будь-яких видів комерційної діяльності, включаючи формування обов'язкової звітності."BAS Управління торговим підприємством" надає інструменти для автоматизації наступних ключових завдань:
1. Управління торгіверною діяльністю:
1.1. Встановлення правил ціноутворення та системи знижок на товари й послуги
1.2. Оптова торгівля:
- Обробка та виконання замовлень клієнтів;
- Торгівля без замовлень.
1.3. Роздрібна торгівля в режимах онлайн та офлайн
1.4. Приймання та передача товарів на комісійних умовах
1.5. Облік зворотної тари: прийняття та відправлення
1.6. Оформлення замовлень постачальникам і контроль за їх виконанням
1.7. Реєстрація невідфактурованих поставок від постачальників із застосуванням складських ордерів
1.8. Вибір оптимальних постачальників товарної продукції
1.9. Планування та порівняльний аналіз (факт/план) продажів і закупівель
1.10. Аналіз ефективності торговельної діяльності та товарообігу компанії
1.11. Управління взаємовідносинами з контрагентами (постачальниками та покупцями)
2. Складський облік:
2.1. Ордерна та безордерна системи управління складом
2.2. Облік товарно-матеріальних цінностей у розрізі серій (серійні номери, партії, терміни придатності) та характеристик
2.3. Статистичний аналіз товарних запасів, ABC/XYZ-аналіз
2.4. Товарний календар для планування
3. Керування фінансовими ресурсами:
3.1. Облік банківських і касових операцій
3.2. Операції з використанням платіжних терміналів (еквайринг)
3.3. Бюджетування руху грошових коштів
3.4. Аналітичні звіти щодо руху грошових коштів
4. Розрахунки з підзвітними особами
5. Облік необоротних активів:
5.1. Основні засоби
5.2. Нематеріальні активи
5.3. Малоцінні необоротні активи
6. Кадровий облік:
6.1. Ведення штатного розпису:
- затвердження та внесення змін
- нарахування надбавок до заробітної плати за штатними посадами
- прогнозування фонду оплати праці
6.2. Управління персоналом:
- облік персональних даних співробітників
- прийняття на роботу, переведення, звільнення
- документальне оформлення кадрових процесів
- атестація робочих місць та облік спеціального стажу працівників
6.3. Військовий облік:
- реєстрація даних військовозобов'язаних працівників
- формування звітності з військового обліку
7. Розрахунок заробітної плати:
7.1. Різноманітні системи оплати праці:
- оклади та тарифні ставки
- оплата за середнім заробітком у випадках, передбачених законодавством
- преміювання та доплати
- оплата праці за цивільно-правовими договорами
7.2. Податки та збори із заробітної плати:
- ЄСВ для різних категорій застрахованих осіб
- ПДФО та податкові соціальні пільги
- Військовий збір
7.3. Облік робочого часу:
- загальні та індивідуальні графіки роботи
- облік роботи у вечірній, нічний час та понаднормово
- облік відсутності працівників
- формування табеля обліку робочого часу
8. Облік виробництва та витрат:
8.1. Облік основного та допоміжного виробництва:
- виробничі витрати за об'єктами обліку
- багатопередільний виробничий процес
- облік незавершеного виробництва на кінець звітного періоду
- розподіл загальновиробничих витрат за період
- калькуляція фактичної собівартості випущеної продукції за період
8.2. Робота за давальницькими схемами:
- переробка давальницької сировини
- передача сировини для переробки
9. Бухгалтерський облік господарських операцій підприємства:
9.1. Визначення стандартних бухгалтерських рахунків
9.2. Формування бухгалтерських проводок
9.3. Аналіз бухгалтерської звітності
10. Податковий облік (підтримка різних систем оподаткування):
10.1. Податок на прибуток:
- облік необоротних активів у податковому обліку
- визначення податкових різниць при складанні звітності
10.2. ПДВ:
- автоматизоване створення вихідних податкових накладних та додатків до них
- імпорт вхідних податкових документів, контроль їх реєстрації постачальниками
10.3. Спрощена система оподаткування для юридичних та фізичних осіб
11. Формування регламентованої звітності:
11.1. Відправка звітності та податкових накладних до контролюючих органів за допомогою сервісу "FREDO Звіт"
11.2. Експорт окремих видів звітності у форматі ДПСУ (*.xml)"
Основні | |
---|---|
Виробник | XYZ |
- Ціна: 93 000 ₴