Кошик
Немає відгуків, додати
Внедрение программ 1С:Підприємство
+380 (44) 528-70-69
+380676584867
+380443602212
Кошик
Салон краси

Салон краси

  • В наявності

10 000 грн.

Купити
+380676584867
  • +380443602212
  • +380443602272
    отдел продаж
  • +380445287069
    факс
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Салон краси
Салон красиВ наявності
10 000 грн.
Купити
+380676584867
  • +380443602212
  • +380443602272
    отдел продаж
  • +380445287069
    факс
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Галузеве рішення "Салон краси" призначено для автоматизації управління та обліку в одиночних і мережевих салонах краси, перукарських, манікюрних та масажних салонах, студіях засмаги, лазнях, саунах та інших оздоровчих установах.

Вартість:

Найменування програмного забезпечення

Кількість

Вартість в грн. без ПДВ

 

"Салон краси"

1

10 000, 00 

 "Салон краси". Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце

1 2 000,00

 "Салон краси". Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць

1 9 300,00

 "Салон краси". Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць

1 18 000,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація для придбання:

Контактна особа: Остапенко Інна

Телефони:

  • +380 (44) 360-22-72
  • +380 (44) 528-70-69
  • +380 (67) 940-20-94
  • +380 (44) 528-70-69, факс

Адреса: Предславинська,28 оф. 100/2, Київ, Україна

Всім користувачам програми "Салон краси" , доякі є нашими клієнтами, ми надаємо безкоштовний комплексний супровід, що включає в себе:

  1. Доставку і установку програмного забезпечення, 5 годин технічного обслуговування.
  2. Типову налаштування під поточне законодавство (постачається в комплекті з програмою);

В подальшому:

  1. Оновлення релізів конфігурацій та форм звітності протягом всього терміну використання програми.
  2. Консультування з будь-яких питань, пов'язаних з використанням програми. Консультації надаються по телефону або e-mail.

Функціональні можливості

Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM):

  • Ведення бази клієнтів;
  • Попередній запис (одночасний запис відразу декільком майстрам), онлайн-запис;
  • Система нагадувань;
  • Розсилка SMS і e-mail повідомлень клієнтам безпосередньо з програми;
  • Звіти по клієнтах (статистика відвідування салону, завантаження робочих місць салону, продажу по клієнтам, рейтинг клієнтів за скасуванням запису і багато інших).

Проведення маркетингових заходів для утримання/залучення клієнтів, а також підвищення рівня сервісу і якості надаваних послуг.

  • Проведення опитувань;
  • Аналіз ефективності реклами.

Система підвищення лояльності клієнтів:

  • Дисконтні картки;
  • Накопичувальні знижки;
  • Бонусна система з нарахуванням на особовий рахунок клієнта;
  • Надання знижки у вигляді відсотка, суми подарунка;
  • Подарункові сертифікати.

 

Управління персоналом:

  • Планування графіка роботи майстрів;
  • Відображення фактично відпрацьованого часу роботи майстрів;
  • Управленческий расчет зарплаты (оклад по дням, часам; % от оказания услуг, от продажи товаров, от общей выручки салона);
  • Ведение взаиморасчетов с сотрудниками;
  • Отчеты по сотрудникам (план-фактный анализ рабочего времени, продажи сотрудников, рейтинг сотрудников по привлечению и удержанию клиентов и многие другие).

 

Учет товаров и материалов на складе:

  • Планирование потребностей в номенклатуре;
  • Контроль критических остатков, как у мастера, так и на складе;
  • Полный цикл складских операций по товарам и материалам (поступление, возврат, реализация, перемещение, списание и  инвентаризация);
  • Передача матеріалів майстру під звіт;
  • План-фактний аналіз витрат матеріалів;
  • Списання матеріалів за нормами при наданні послуг;
  • Роздрібний продаж товару клієнтам;
  • Заповнення документів з використанням терміналу збору даних;
  • Оцінка складських запасів у закупівельних або роздрібних цінах.

 

Облік грошових коштів:

  • Касові і банківські операції;
  • Завантаження банківських виписок із систем "Клієнт-банк";
  • Облік оплати послуг банківськими картами;
  • Особові рахунки клієнтів.

 

Аналіз діяльності салону:

  • Контроль роботи салону через Інтернет;
  • Статистика відвідування салону, структура продажів і запасів;
  • Анализ эффективности работы персонала;
  • Расчет себестоимости;
  • Финансовый результат деятельности салона;
  • Получение руководством салона отчетов по выручке и прибыли посредством SMS или e-mail сообщений.

Администрирование и интеграция

Разграничение прав доступа к функциям программы, контроль действий персонала.

Объединение сети салонов в единое информационное пространство при помощи сети Интернет.

Интеграция:

  • Бухгалтерія для України – бухгалтерский и налоговый учет ведется с использованием уже накопленных данных о работе салона, что исключает повторный ввод информации.
  • Готель 8  – единое место расчетов с гостями на стойке регистрации для cалона красоты в отеле, стоимость услуг салона записывается «на номер» гостя.

Широкий спектр подключаемого торгового оборудования:

  • Фискальные регистраторы;
  • Сканеры штриховых кодов;
  • Терминалы сбора данных;
  • Считыватели магнитных и бесконтактных карт;
  • Эквайринговые терминалы. 

Конфигурация имеет закрытые участки кода и защищена ключом аппаратной защиты.

Условия приобретения и сервисные услуги пользователям

Программа "Салон краси" доступна в следующих вариантах поставки:

"Салон краси"

Розширення використання поставки здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на конфігурацію:і відповідної кількості додаткових ліцензій на платформу "1С:Підприємство".

 

 

Дополнительные характеристики
ОтрасльСалон красоты
  • Ціна: 10 000 грн.