Кошик
Немає відгуків, додати
Внедрение программ 1С:Підприємство
+380 (44) 528-70-69
+380676584867
+380443602212
Кошик
Управління торговим підприємством для України

Управління торговим підприємством для України

  • В наявності

22 000 грн.

Купити
+380676584867
  • +380443602212
  • +380443602272
    отдел продаж
  • +380445287069
    факс
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Управління торговим підприємством для України
Управління торговим підприємством для УкраїниВ наявності
22 000 грн.
Купити
+380676584867
  • +380443602212
  • +380443602272
    отдел продаж
  • +380445287069
    факс
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

"Управління торговим підприємством для України" універсальний програмний продукт для комплексної автоматизації підприємств, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності.

Вартість:

Найменування

Ціна, грн без ПДВ

Управління торговим підприємством для України                     

15 053, 00

Інформація для придбання:

Контактна особа: Остапенко Інна

Телефони:

  • +380 (44) 360-22-72
  • +380 (44) 528-70-69
  • +380 (67) 940-20-94
  • +380 (44) 528-70-69, факс

Адреса: Предславинська,28 оф.100/2, Київ, Україна

Всім користувачам програми "Управління торговим підприємством для України", доякі є нашими клієнтами, ми надаємо безкоштовний комплексний супровід, що включає в себе:

  1. Доставку і установку програмного забезпечення, 5 годин технічного обслуговування.
  2. Типову налаштування під поточне законодавство (постачається в комплекті з програмою);
  3. Передплату на отримання доступу до онлайн-сервісу і оновлень програмного забезпечення терміном на 3 місяці .

В подальшому:

  1. Оновлення релізів конфігурацій та форм звітності протягом всього терміну використання програми (за умови наявності передплати на доступ до онлайн-сервісу і оновлень програмного забезпечення);
  2. Консультування з будь-яких питань, пов'язаних з використанням програми. Консультації надаються по телефону або e-mail

Функціональні можливості

Ведення обліку діяльності декількох організацій

За допомогою прикладного рішення можна автоматизувати кілька організацій, причому в ролі окремих організацій можуть виступати індивідуальні підприємці. Облік по кожній організації можна вести в окремій інформаційній базі. В той же час є можливість обліку декількох організацій в загальній інформаційній базі, що дозволяє використовувати єдиний інформаційний простір для всієї групи компаній.

Програма забезпечує паралельне ведення двох видів обліку – оперативного управлінського і регламентованого. Управлінський облік ведеться по підприємству в цілому, а регламентований облік ведеться окремо для кожної організації (юридичної особи або індивідуального підприємця). Управлінський облік по підприємству може вестися в будь-якій вибраній валюті, бухгалтерський і податковий облік ведеться в національній валюті. Регламентована звітність для кожної організації формується роздільно.

 

Управління торговельною діяльністю

Управління продажами

Прикладне рішення "Управління торговим підприємством для України" забезпечує наскрізну автоматизацію процесу продажів товарів на підприємстві, в оптовій і роздрібній торгівлі. Підсистема включає засоби планування і контролю продажів, дозволяє вирішувати завдання управління замовленнями покупців. Підтримуються різні схеми продажу зі складу і під замовлення, в кредит або по передоплаті, товарів, прийнятих на комісію та їх передача на реалізацію комісіонерові і т. д.

Планування продажів

Підсистема призначена для планування:

  • об'ємів продажів в натуральному і вартісному виразі, зокрема на підставі даних про продажі за попередні періоди, поточні складські залишки і отримані на плановий період замовлення;
  • відпускних цін, зокрема на підставі інформації про поточні ціни компанії і конкурентів;
  • собівартості продажів, з урахуванням інформації про ціни постачальників.

Планування продажів може вестися як по підприємству в цілому, так і по підрозділах або групах підрозділів, для окремих товарів і товарних груп, для певних категорій покупців (по регіонах, видах діяльності тощо). Підсистема забезпечує консолідацію окремих планів в звідний план продажів підприємства. Для контролю виконання розроблених планів в системі передбачені розвинені засоби порівняльного аналізу даних про заплановані і фактичні продажі.

Планування може вестися з тимчасовою деталізацією від дня до року, що дозволяє:

  • переходити від стратегічних планів до оперативних, зберігаючи при цьому інформацію про показники, встановлені на кожному етапі планування;
  • вести планування, як з обліком, так і без урахування сезонних коливань попиту.
Управління замовленнями покупців і внутрішніми замовленнями

Програма дозволяє розміщувати замовлення покупців відповідно до прийнятої на підприємстві стратегії виконання замовлень і схем роботи (робота з складу, під замовлення).

Аналогічно обробляються внутрішні замовлення від підрозділів на переміщення на конкретний склад або для використання (списання на витрати) в підрозділі.

Всі етапи проходження замовлення і його коректування фіксуються в системі відповідними документами. Менеджер може у будь-який момент:

  • отримати повну інформацію про хід виконання замовлення;
  • відстежувати історію взаємин з клієнтами і постачальниками;
  • оцінювати ефективність і надійність роботи з контрагентами.

За допомогою аналітичних звітів, вбудованих в програму, менеджер може отримувати інформацію про оплату замовлень покупців, про їх розміщення у виробництві і ході їх виконання, про розподіл замовлень постачальникам.

Роздрібна торгівля

Роздрібна торгівля може здійснюватися з будь-якого з складів: оптового, роздрібного або неавтоматизованої торгової крапки. Облік товарів в неавтоматизованих торгових крапках може вестися по фіксованих роздрібних цінах або без урахування кількості і номенклатури ("сумовий облік"). Облік товарів на роздрібних складах ведеться в продажних цінах.

Підтримується підключення торгового устаткування, наприклад, сканери штрих-коду, дисплеї покупця, електронні ваги, ККМ в режимах "фіскальний реєстратор", "off-line" і "on-line".

Система дозволяє проводити оцінку вартісних запасів в роздрібних цінах, порівнювати об'єми і прибутковість продажів в різних магазинах (торговельних точках), контролювати правильність надходження виручки від магазинів і торгових точок.

Ціноутворення

Підсистема ціноутворення дозволяє визначати і реалізовувати цінову політику підприємства відповідно до наявних аналітичних даних про попит і пропозицію на ринку.

Основні функціональні можливості підсистеми:

  • побудова різних схем формування цін і знижок;
  • контроль дотримання співробітниками підприємства встановленої цінової політики;
  • зберігання інформації про ціни конкурентів;
  • зберігання інформації про ціни постачальників, автоматичне оновлення закупівельних цін;
  • зіставлення відпускних цін підприємства з цінами постачальників і конкурентів.
Управління закупівлями

Підсистема дозволяє своєчасно приймати вирішення про поповнення запасів, а також оптимізує процеси взаємодії з постачальниками. У числі можливостей, які надає підсистема:

  • оперативне планування закупівель на підставі планів продажів і невиконаних замовлень покупців;
  • оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
  • реєстрація і аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, об'ємами і термінами постачань;
  • підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, зокрема прийом на реалізацію і отримання давальницької сировини і матеріалів;
  • оформлення невідфактурованих постачань з використанням складських ордерів;
  • аналіз потреб складу в товарах;
  • крізний аналіз і установка взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам;
  • аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів);
  • планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих товарів на складах;
  • складання графіків постачань і графіків платежів.
Управління відносинами з покупцями і постачальниками

Торгові підприємства потребують системи управління відносинами з клієнтами, що дозволяє зберігати і аналізувати різну інформацію про клієнта, відстежувати всі стадії відносин з ними, аналізувати прибутковість і прибутковість по кожному клієнтові, регіону, ринку і групі товарів.

Функціональні можливості підсистеми дозволяють управляти відносинами з покупцями, постачальниками, суміжниками і будь-якими іншими контрагентами. Підсистема "Управління відносинами з покупцями і постачальниками" дозволяє підприємству:

  • здійснювати зберігання повної контактної інформації по контрагентах і їх співробітникам, а також історії взаємодії з ними;
  • реєструвати умови доставки товарів, надійність, терміни виконання замовлень, номенклатуру та ціни товарів, що поставляються, і матеріалів;
  • автоматично оповіщати користувачів про майбутні контакти з контрагентами, нагадувати про дні народження контактних осіб;
  • планувати свій робочий час і контролювати робочі плани своїх підлеглих;
  • аналізувати незавершені і планувати майбутні операції з покупцями і потенційними клієнтами;
  • використовувати персоніфікований підхід до потреб і вимог кожного клієнта;
  • реєструвати кожне звернення потенційного покупця і аналізувати рівень залучення клієнтів;
  • оперативно контролювати стан запланованих контактів і операцій;
  • проводити інтегрований ABC(XYZ)-аналіз відносин з клієнтами;
  • проводити аналіз причин зриву виконання замовлень покупців і об'ємів закритих замовлень;
  • аналізувати і оцінювати ефективність рекламних і маркетингових акцій за наслідками звернень клієнтів.

Сегментація покупців з використанням інтегрованого ABC(XYZ)-аналіза дозволяє автоматично розділити клієнтів:

  • на класи залежно від частки клієнта у виручці або прибутку компанії: важливі (А-класс), середній важливості (B-класс), низької важливості (С-клас);
  • по статусах: потенційний, разовий, постійний, втрачений;
  • по регулярності закупівель: стабільні (X-клас), нерегулярні (Y-клас), епізодичні (Z-клас).

Результати такого аналізу допомагають оптимально розподілити зусилля і організувати роботу співробітників, що відповідають за продажі і обслуговування клієнтів.

Складський облік

Використання підсистеми управління складом (запасами) дозволяє ефективно організувати складське господарство.

У системі реалізований детальний оперативний облік матеріалів, продукції і товарів на складах, забезпечується повний контроль запасів на підприємстві. Всі складські операції фіксуються за допомогою відповідних документів. Підсистема дозволяє:

  • здійснювати управління залишками ТМЦ в різних одиницях вимірювання на множині складів;
  • вести роздільний облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію, поворотної тари;
  • здійснювати контроль і облік серіїв і термінів придатності;
  • задавати довільні характеристики партії (колір, розмір і т. д.) і вести партіонний облік в розрізі складів;
  • комплектувати і розкомплектовувати номенклатурні позиції;
  • здійснювати функції ордерного обліку і резервування ТМЦ.

Доступна інформація за станом складських запасів в будь-яких аналітичних розрізах з високою деталізацією до рівня характеристик товарів (колір, розмір, габарити тощо). Передбачена можливість отримання вартісних оцінок складських запасів за собівартістю і потенційного об'єму продажів у відпускних цінах.

Засоби статистичного контролю запасів дозволяють оцінити "привабливість" кожного виробу по його частці в обороті або прибутку підприємства (ABC-аналіз), стабільність продажів (XYZ-анализ), виявити продукцію, що погано продається, по таких критеріях, як середній термін зберігання, витрата за період і коефіцієнт оборотності.

Управління грошовими потоками підприємства

Для ефективного управління грошовими потоками фінансова або казначейська служба має інструменти для складання плану руху грошових коштів і виконання план-фактного аналізу. Джерелом даних для автоматичного заповнення плану руху грошових коштів є:
  • суми фактичних надходжень і платежів ДС;
  • плани руху грошових коштів (за іншими сценаріями, за інший період тощо);
  • фактичні обсяги продажів і закупівель;
  • плани продажів і закупівель;
  • суми дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • неоплачені замовлення покупців і замовлення постачальникам;
  • заборгованість по заробітній платі.

У прикладному рішенні передбачені інструменти складання платіжного календаря для своєчасного виявлення і виключення касових розривів.
Відділи можуть формувати заявки на витрачання грошових коштів (ДС) на підставі сформованих замовлень постачальникам, що дозволяє забезпечити наскрізний аналіз планованих оплат.

Фінансовий відділ може планувати забезпечення затверджених заявок на витрачання ДС як шляхом резервування ДС на розрахункових рахунках, так і за рахунок очікуваних вхідних платежів. Платіжні доручення, касові ордери можуть вводитися на підставі заявок на витрачання коштів, що підвищує платіжну дисципліну на підприємстві.

Управління взаєморозрахунками

Підсистема дозволяє аналізувати зміну заборгованості в часі і оперує двома видами заборгованості: фактичною і прогнозованою (відкладеною). Фактична заборгованість пов'язана з операціями розрахунку і моментами передачі прав власності. Відкладена заборгованість виникає при віддзеркаленні в системі таких подій, як замовлення на постачання або передачу на товарів комісію, заявка на отримання грошових коштів і інших аналогічних.

Основне призначення підсистеми взаєморозрахунків:

  • фіксація виникнення заборгованості контрагента перед компанією і компанії перед контрагентом;
  • підтримка різних методик обліку заборгованості (по договорах, по рахунках/замовленнях, по розрахункових документах);
  • аналіз поточного стану заборгованості і історії її зміни.

Облік виробництва

"Управління торговим підприємством для України" забезпечує ведення виробничого обліку, дозволяє проводити розрахунок фактичної собівартості продукції, послуг виробничого характеру та напівфабрикатів.

Засоби автоматичного заповнення первинних документів економлять час користувача в щоденній роботі.

Наприклад, в системі передбачено зберігання виробничих специфікацій номенклатури. При випуску продукції список матеріалів/напівфабрикатів до списання може бути автоматично заповнений по актуальною основної специфікації для випуску продукції.

У конфігурації автоматизовані розрахунок собівартості продукції і послуг, що випускаються основним і допоміжним виробництвом, облік переробки давальницької сировини.

Протягом місяця облік випущеної готової продукції ведеться за плановою собівартістю. В кінці місяця розраховується фактична собівартість випущеної продукції і наданих послуг.

Для складних технологічних процесів, що припускають проміжні стадії з випуском напівфабрикатів, підтримується складський облік напівфабрикатів і автоматичний розрахунок їх собівартості.

Для загальновиробничих витрат реалізована можливість їх розподілу згідно показникам нормальної потужності, відповідно до П(С)БО 16 "Витрати".

Залежно від специфіки виробничої діяльності підприємства при розподілі загальновиробничих витрат можуть застосовуватися різні бази розподілу: обсяг випуску, планова собівартість, оплата праці, матеріальні витрати, виручка, прямі витрати, окремі статті прямих витрат.

Передбачені звіти для аналізу виробничої діяльності як з управлінської точки зору, так і з точки зору бухгалтера.

Управління персоналом і розрахунок зарплати

Підсистема призначена для інформаційної підтримки кадрової політики компанії і автоматизації розрахунків з персоналом.

Розрахунок заробітної плати і кадровий облік реалізовані в єдиному інтерфейсі, що ідеально підходить для випадку, коли на підприємстві одні і ті ж співробітники виконують завдання ведення кадрового документообігу і розрахунку заробітної плати.

Для підприємств, де кадрова служба відділена від розраховувачів заробітної плати, особливо затребувана панель функцій, яка включає окремі сторінки для кадрового обліку і розрахунку заробітної плати.

З метою спрощення роботи з підсистемами кадрового обліку і розрахунку заробітної плати реалізовано максимальне використання даних кадрового обліку при розрахунку заробітної плати.

Кадровий облік і аналіз кадрового складу

Для цілей кадрового обліку прикладне рішення припускає зберігання не лише особистих даних працівників підприємства, але і службової інформації, до якої належать: підрозділ, де значиться працівник, його посада, службові телефони і інша контактна інформація.

Реєструється і кар'єра (зміни кадрового стану) працівника на підприємстві: прийом на роботу, службові переміщення, відпустки, звільнення. Підтримується співпраця з працівниками на умовах укладення договору цивільно-правового характеру (ЦПХ).

Облік стажу роботи в організації ведеться автоматично в розрізі видів стажу. Усі документи, що виконують будь-які розрахунки в залежності від стажу, автоматично визначають тривалість стажу від дати прийому в організацію. Крім того, реалізований розрахунок пільгових видів стажу та облік стажу до прийому на роботу в організацію.

Для аналізу кадрового складу підприємства за накопиченою інформацією про працівників будуються різноманітні звіти. У їх числі списки працівників організації, рух кадрів, статистика кадрів та ін

"Управління торговим підприємством для України" підтримує ведення штатного розкладу установ з можливістю вказівки різних видів тарифних ставок, довільної кількості надбавок, додаткової інформації про штатні одиниці. За штатним розкладом формується аналітична звітність.

У програмі автоматизоване кадрове діловодство, включаючи заповнення уніфікованих друкованих форм: прийом на роботу (форма П-1), кадрове переміщення працівників, табель обліку робочого часу (форма П-5), наказ про надання відпустки працівникам (форма П-3), звільнення з організації (форма П-4).

На підставі кадрових даних будується уніфікована форма П-2 "Особова картка".

Прикладне рішення підтримує ведення військового обліку. В програмі формуються всі необхідні відомості для подання у військкомати.

Розрахунок заробітної плати

Реалізована наступна функціональність для розрахунку заробітної плати і розрахунку податків і зборів відповідно до актуального стану українського законодавства:

  • облік використання робочого часу та друк табелів;
  • нарахування зарплати працівникам підприємства по окладу, погодинному тарифом, оплати за тимчасове сумісництво та заміщення, оплата за договорами цивільно-правового характеру (ЦПХ), іншим нарахуваннях і утриманнях з можливістю вказати спосіб віддзеркалення в обліку окремо для кожного виду нарахування;
  • нарахування лікарняних, відпускних та інших нарахувань з автоматичним розрахунком середнього заробітку;
  • ведення взаєморозрахунків з працівниками аж до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників;
  • депонування;
  • числення регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких служить заробітна плата працівників організацій;
  • формування відповідних звітів (по НДФЛ, по ЕСВ та інші);
  • відображення заробітної плати в бухгалтерському обліку та відображення витрат в управлінському обліку для цілей управлінського аналізу витрат підприємства.

При виконанні розрахунків враховується наявність на підприємстві:

  • інвалідів;
  • пенсіонерів;
  • шахтарів;
  • податкових нерезидентів.

Основні "розрахункові" документи забезпечені засобами автоматичного заповнення і розрахунку. Наприклад, автоматичне заповнення табличних частин документів на розрахунок відпустки, табличних частин розрахунку заробітної плати.

Автоматизований процес виправлення помилок розрахункових документів минулого періоду. У разі введення виправлення система автоматично сторнує невірні записи минулого періоду.

Передбачено автоматичне заповнення довідки про доходи працівника в різних формах для надання в різні організації, наприклад для розрахунку пенсії, отримання субсидії або кредиту.

Крім можливості проводити чисельні розрахунки заробітної плати "Управління торговим підприємством для України" надає можливість формувати основні уніфіковані форми по обліку праці і заробітної плати, а також інші звіти, для отримання інформації за будь-який розрахунковий період:

  • розрахункові листки;
  • розрахунково-платіжні відомості (Форми П-6, П-7, динамічна форма довільна);
  • платіжні відомості для отримання грошей через касу;
  • видаткові касові ордери;
  • зведення по нарахуваннях і утриманнях і т. д.

Результати розрахунків можуть бути представлені у вигляді аналітичних звітів, наочних графіків і діаграм. Наприклад, звіти для аналізу нарахувань і утримань працівників організацій за довільний період, які можна сформувати як у вигляді докладної розрахункової відомості, з можливістю виведення не лише сум нарахувань, але оплаченого часу, так і у вигляді згорнутої форми без аналітики працівникам.

Передбачена можливість аналізу стану взаєморозрахунків з працівниками організацій з точністю до співробітника, місяця нарахування і рахунки обліку заборгованості.

Регламентована звітність, числення регламентованих податків

"Управління торговим підприємством для України" забезпечує числення регламентованих законодавством податків із фонду оплати праці і зборів: єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податку на доходи фізичних осіб та військового збору.

Звіт "Зведення відрахувань до фондів" включає детальну інформацію по розрахованим відрахувань, ставок і базах, за яким вони були розраховані.

За результатами обліку доходів, обчислених сум податків і внесків формується регламентована звітність по НДФЛ, по ЕСВ, звітність до ФСС, звітність до органів статистики. Список регламентованих звітів "Управління торговим підприємством для України" збігається зі списком в "Бухгалтерія для України".

Бухгалтерський і податковий облік

"Управління торговим підприємством для України" включає в себе функціональність конфігурації "Бухгалтерія 8 для України" забезпечує рішення завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства щодо ведення обліку у відповідності з вимогами українського законодавства і підготовки регламентованої звітності. Управлінський і регламентований облік ведуться паралельно. При введенні первинних документів в системі, користувач вказує окремо готовність документа до відображення в оперативному управлінському обліку та в регламентованому обліку.

При знятті ознаки відображення в бухгалтерському обліку, в табличних частинах ховаються "бухгалтерські колонки". Це спрощує інтерфейс для користувачів - бухгалтерів.

Після включення ознаки відображення в бухгалтерському обліку, система пропонує заповнити рахунки бухгалтерського обліку автоматично.

Таким чином, досягається істотна економія часу бухгалтера: залишається тільки перевірити правильність заповнення вже заповненого документа і внести уточнення в разі специфічної операції.

Аналіз результатів діяльності підприємства

Моніторинг і аналіз діяльності підприємства в конфігурації "Управління торговим підприємством для України" включає потужну і гнучку систему звітів, яка дозволяє оперативно аналізувати і безперервно контролювати практично всі аспекти діяльності підприємства. У числі основних можливостей системи:

  • лінійні, ієрархічні і кросс-звіти;
  • підтримка угруповання;
  • розшифровка окремих елементів звіту (drill-down).

Інформацію можна отримати в будь-яких розрізах з необхідною деталізацією. Користувач може самостійно задавати (настроювати) рівень деталізації, параметри угрупування і критерії відбору даних в звітах відповідно до специфіки вирішуваних завдань. Такі індивідуальні настройки (фактично-створені користувачем спеціалізовані звіти) можуть бути збережені для подальшого використання.

Рапорт керівникові

Механізм регулярного формування та доставки керівництву інформації про поточний стан справ на підприємстві. При цьому не потрібно складати запити і навіть запускати "1С:Підприємство".

Будучи одного разу настроєний, механізм "Рапорт керівникові" може відповідно до заданого регламенту − наприклад, щодня в 19:30 або кожні 15 хвилин протягом дня – автоматично записувати на внутрішньому сайті підприємства або відправляти по заданих адресах електронної пошти звіт, в якому різнопланова інформація про діяльність підприємства сконцентрована в зручному і наочному для керівника вигляді.

У звіті приводиться оперативний аналіз даних за різними показниками діяльності підприємства за об'ємом продажів, по дебіторській і кредиторській заборгованості, по рухах грошових коштів в розрізі статей і т. д. Список показників можна набудувати індивідуально для кожного з керівників різних служб компанії.

Для зручності аналізу в звіті передбачено графічне представлення даних: графіки порівняння фактичних показників із запланованими або з такими ж показниками за минулі періоди.

Монітор ефективності

Монітор ефективності забезпечує оперативну оцінку ключових показників діяльності (ККД) виконавчим керівництвом компанії.
Звіт дозволяє:

  • охопити весь бізнес "одним поглядом";
  • своєчасно виявити відхилення від плану, негативну динаміку, точки росту;
  • уточнити надану інформацію, формуючи звіти-розшифровки;
  • використовувати комплект показників ефективності, що поставляється у складі демонстраційної бази;
  • швидко розробляти нові показники ефективності;
  • налаштувати декілька варіантів звіту за видами діяльності чи з ділянками відповідальності керівників компанії.
Структура оборотних коштів

Звіт дозволяє фінансовому директору проаналізувати динаміку зміни основних статей оборотних коштів:

Сервісні можливості

Інтегровані засоби роботи з електронною поштою

В конфигурацию встроены средства работы с электронной почтой, которые позволяют значительно повысить оперативность работы, в первую очередь подразделений, отвечающих за работу с клиентами и поставщиками, сбыт, закупки и маркетинг. Почтовый клиент обладает привычным интерфейсом и удобен в работе. Среди возможностей по работе с почтой:

  • регистрация корреспонденции, назначение исполнителей и контроль исполнения; ведение истории переписки по каждому контрагенту;
  • создание как индивидуальных, так и "публичных" (групповых) почтовых адресов и разграничение доступа к ним для различных групп пользователей;
  • імпорт контактної інформації з поширених поштових клієнтів;
  • автоматична відправка листів по настанню запланованих подій (наприклад, нагадування про оплату);
  • організація розсилок електронних листів.
Побудова територіально розподілених систем

В "1С:Підприємстві 8" реалізований механізм управління розподіленими інформаційними базами, який забезпечує роботу єдиного прикладного рішення (конфігурації) з територіально рознесеними базами даних, об'єднаними в багаторівневу ієрархічну структуру.

Это дает возможность строить на основе конфигурации "Управління торговим підприємством для України" решения для предприятий сетевой или холдинговой структуры, позволяющие эффективно управлять бизнесом и видеть картину "в целом" с необходимой для принятия решений оперативностью.

Прочие сервисные возможности
  • Полнотекстовый поиск данных – поиск произвольного текста по всем объектам конфигурации (документам, справочникам и т.д.). Поиск выполняется с учетом морфологии;
  • Загрузка курсов валют из Интернета;
  • Подготовка и отправка писем в отдел технической поддержки;
  • Автоматична перевірка і установка оновлень "Управління торговим підприємством для України" через Інтернет.
Дополнительные характеристики
Автоматизация бухгалтерского и налогового учетаАвтоматизация бухгалтерского и налогового учета, Автоматизация оперативного (управленческого) учета
  • Ціна: 22 000 грн.