Кошик
Немає відгуків, додати
Внедрение программ 1С:Підприємство
+380 (44) 528-70-69
+380676584867
+380443602212
Кошик
Управління виробничим підприємством для України

Управління виробничим підприємством для України

  • В наявності

140 000 грн.

Купити
+380676584867
  • +380443602212
  • +380443602272
    отдел продаж
  • +380445287069
    факс
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Управління виробничим підприємством для України
Управління виробничим підприємством для УкраїниВ наявності
140 000 грн.
Купити
+380676584867
  • +380443602212
  • +380443602272
    отдел продаж
  • +380445287069
    факс
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Програма "Управління виробничим підприємством для України" - унікальне комплексне рішення для управління бізнесом, розроблене відповідно до концепції ERP (Eterprise Resource Plaig – управління і планування ресурсів підприємства).

"Управління виробничим підприємством для України" в даний час є найбільш поширеною в Україні системою ERP-класу. За 10 років прикладне рішення встановлено більш ніж в півтора тисячах підприємств. В найбільших впровадження в Україні автоматизовано до 1000 робочих місць. При автоматизації малих і середніх виробничих підприємств автоматизується зазвичай 10-20 робочих місць.

Вартість:

Найменування програмного забезпечення

Кількість

Вартість в грн. без ПДВ

"Управління виробничим підприємством для України"

1

99 000, 00 

 "Управління виробничим підприємством для України". Комплект на 10 користувачів + клієнт-сервер

1 141 300,00

 Додаткові клієнтські ліцензії і сервер

Програмна продукція "Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце"

1 3 300,00
Програмна продукція "Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць" 1 11 610,00
Програмна продукція "Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць" 1 22 290,00
Програмна продукція "Ліцензія на сервер" 1 24 600,00
Програмна продукція "Ліцензія на сервер (x86-64) 1 42 600,00
Програмна продукція "Сервер МІНІ на 5 підключень" 1 9000,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація для придбання:

Контактна особа: Остапенко Інна

Телефони:

  • +380 (44) 360-22-72
  • +380 (44) 528-70-69
  • +380 (67) 940-20-94
  • +380 (44) 528-70-69, факс

Адреса: Предславинська,28 оф. 100/2, Київ, Україна

Всім користувачам програми «Управління виробничим підприємством для України», доякі є нашими клієнтами, ми надаємо безкоштовний комплексний супровід, що включає в себе:

  1. Доставку і установку програмного забезпечення, 40 годин технічного обслуговування.
  2. Типову налаштування під поточне законодавство (постачається в комплекті з програмою);
  3. Передплату на отримання доступу до онлайн-сервісів і оновлень програмного забезпечення терміном на 3 місяці .

В подальшому:

  1. Оновлення релізів конфігурацій та форм звітності протягом всього терміну використання програми (за умови наявності передплати на доступ до онлайн сервісів і оновлень програмного забезпечення));
  2. Консультування з будь-яких питань, пов'язаних з використанням програми. Консультації надаються по телефону або e-mail.

Детальний опис можливостей програми «Управління виробничим підприємством для України»:

Забезпечення ефективності управління

Автоматизація бізнес-процесів і фінансової діяльності підвищує ефективність управління підприємством, покращує умови проведення внутрішнього і зовнішнього аудиту, сприяє зростанню інвестиційної привабливості компанії. «Управління виробничим підприємством для України» дозволяє побудувати систему інформаційно - аналітичної, методичної та інструментальної підтримки керівництва підприємства в досягненні поставлених цілей. Основна увага приділяється ключовим бізнес-процесів, автоматизація яких дає відчутний фінансовий результат:

 

  • моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства (KPI);
  • управління фінансами, у тому числі:
  • бюджетування;
  • формування консолідованої звітності;
  • управління грошовими коштами;
  • управління взаєморозрахунками;
  • бухгалтерський і податковий облік;
  • облік за МСФЗ (IFRS);
  • управління виробничими ресурсами (MRP II), у тому числі:
  • управління даними про вироби;
  • планування виробництва;
  • облік витрат і розрахунок собівартості;
  • управління запасами і складами;
  • управління закупівлями;
  • управління продажами і ціноутворення;
  • управління відносинами з клієнтами (CRM);
  • Управління необоротними активами (EAM);
  • управління персоналом (HRM) і розрахунок заробітної плати.

 

«Управління виробничим підприємством для України» надає:

  • керівництву підприємства й керівникам, відповідальним за розвиток бізнесу, – широкі можливості аналізу, планування і гнучкого управління ресурсами компанії для підвищення її конкурентоспроможності;
  • керівникам підрозділів, менеджерам і співробітникам, що безпосередньо займаються виробничою, збутовою, постачальницькою і іншою діяльністю по забезпеченню процесу виробництва, – інструменти, що дозволяють підвищити ефективність щоденної роботи по своїх напрямах;
  • працівникам облікових служб підприємства – засоби для автоматизованого ведення обліку в повній відповідності з вимогами законодавства і корпоративними стандартами підприємства.

Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства (KPI)

Спеціалізований інструмент "Монітор ефективності" дозволяє:

  • оперативно оцінювати ключові показники діяльності, "охопити весь бізнес одним поглядом";
  • своєчасно виявляти відхилення від плану, негативну динаміку, точки росту;
  • розшифровувати показники з деталізацією до окремих господарських операцій (drill down).

"Монітор ефективності" включає комплект попередньо налаштованих показників ефективності, який може бути доповнений у відповідності з потребами і завданнями конкретного підприємства або керівника.

Можлива настройка різних варіантів звіту за видами діяльності чи з ділянками відповідальності керівників компанії.

Веб-клієнт "1С:Підприємство 8" дозволяє використовувати "Монітор ефективності" не тільки в офісі, але й у відрядженні і навіть на відпочинку – керівник може безперервно тримати руку на пульсі бізнесу.

«Управління виробничим підприємством для України» забезпечує єдиний підхід до оцінки фінансових результатів фактичної діяльності підприємства ("погляд у минуле") та аналізу ефективності рішень, що приймаються на основі запланованих даних ("оцінка майбутнього"). Показники, що описують структуру засобів і джерел фінансування підприємства, його операційну діяльність відображаються у звітах:

  • Звіт про прибутки та збитки;
  • Аналіз оборотності активів і пасивів;
  • Аналіз прибутковості та рентабельності фінансово-господарської діяльності;
  • Аналіз ефективності використання капіталу.

 

Управління фінансами

Для управління фінансовими ресурсами компанії складається сукупність узгоджених між собою фінансових планів:

  • бюджет руху грошових коштів (БДДС);
  • бюджет доходів та витрат (БДР);
  • прогнозний баланс;
  • оборотні бюджетів для окремих підрозділів і для окремих видів діяльності підприємства.

«Управління виробничим підприємством для України» підтримує регулярні процедури фінансового управління:

  • планування і моделювання різних варіантів бюджетів;
  • збір і аналіз даних про фактичне виконання бюджетів;
  • контроль лимитируемых показників бюджетів;
  • аналіз і оцінка прогнозного та поточного фінансового стану підприємства.

 

Вбудовані аналітичні функції дозволяють отримувати необхідну інформацію в масштабах всієї компанії. Створюються умови для внутрішнього контролю та аудиту, формується прозора фінансова середовище.

Можлива інтеграція «Управління виробничим підприємством для України» з рішенням "Консолідація" для побудови комплексної системи фінансового управління холдингів і промислових груп.

Управління грошовими коштами

Управління грошовими коштами підприємства включає:

  • оперативне планування надходжень і витрат грошових коштів;
  • облік фактичного руху грошових коштів на розрахункових рахунках і в касах.

Сукупність планованих грошових надходжень і заявок на витрачання формує оперативний фінансовий план, платіжний календар. При складанні автоматично перевіряється його здійснимість – достатність запасів грошових коштів у місцях їх зберігання (на банківських рахунках і в касах підприємства).

У системі реалізовані:

  • багатовалютний облік руху і залишків грошових коштів;
  • реєстрація планованих надходжень і витрат;
  • резервування грошових коштів під майбутні платежі;
  • розміщення потреби в грошових коштах на очікуваних надходженнях;
  • контроль над здійснюваними платежами;
  • формування необхідних первинних документів;
  • інтеграція з системами "клієнт-банк";
  • можливість рознесення суми платіжного документа по декількох договорах або угодах.

 

Взаєморозрахунки з контрагентами

В рамках управління взаєморозрахунками виконуються:

 

  • фіксація виникнення заборгованості контрагента перед компанією і компанії перед контрагентом;
  • підтримка різних методик обліку заборгованості (по договорах, по операціях, за замовленнями, за окремим господарським операціям);
  • робота з комісіонерами і комітентами;
  • розрахунки в будь-яких валютах;
  • контроль дебіторської заборгованості за сумою і кількістю днів заборгованості;
  • аналіз поточного стану та історії зміни щодо прогнозованої та фактичної заборгованості:
  • прогнозована заборгованість виникає при віддзеркаленні в системі подій, реалізують управлінські рішення (замовлення на купівлю або передачу на комісію товарно-матеріальних цінностей, заявка на отримання грошових коштів і т. д.);
  • фактична заборгованість пов'язана з операціями взаєморозрахунків і моментами переходу прав власності.

 

Облік за національними та міжнародними стандартами

Бухгалтерський облік

Підсистема бухгалтерського обліку забезпечує високий ступінь автоматизації формування бухгалтерської звітності згідно із законодавством України.

Підсистема бухгалтерського обліку забезпечує ведення:

 

  • операцій по банку і касі;
  • обліку основних засобів і нематеріальних активів;
  • обліку матеріалів, товарів, продукції;
  • обліку витрат і розрахунок собівартості;
  • валютних операцій;
  • розрахунків з організаціями;
  • розрахунків з підзвітними особами;
  • розрахунків з персоналом по оплаті праці;
  • розрахунків з бюджетом.

 

Підтримується ведення бухгалтерського обліку для декількох юридичних осіб у єдиній інформаційній базі, що дозволяє автоматизувати підприємства з досить складною організаційною структурою. Регламентований облік ведеться окремо для кожної організації, що входить в підприємство, на підставі єдиного національного Плану рахунків.

Форми первинних документів, бухгалтерська та податкова звітність своєчасно оновлюються, оперативно відображаючи всі істотні зміни законодавства.

Для контролю процедури закриття місяця і координації взаємодії відповідальних осіб, які виконують регламентні операції, призначений спеціальний інструмент, який використовує механізм платформи "Бізнес-процеси". Передбачені наступні можливості:

 

  • налаштування складу регламентних операцій по закриттю місяця;
  • налаштування складу регламентних документів, які повинні вводитися для регламентної операції;
  • призначення відповідальних за регламентну операцію;
  • перегляд стану процедури закриття місяця: виконані, поточні та невиконані регламентні операції;
  • скасування вже виконаних регламентних операцій.

 

Конфігурація інтегрована з сервісом здачі електронної звітності FREDO-Звіт. Сервіс FREDO-Звіт надає можливість безпосередньо з даних інформаційної бази «Управління виробничим підприємством для України»:

 

  • сформувати і відправити регламентовану звітність в різні державні органи, отримати квитанцію про доставку звіту за призначенням;
  • перевірити заповнення (за допомогою вбудованих камеральных перевірок) і роздрукувати документи;
  • зашифрувати і підписати електронним цифровим підписом (ЕЦП);
  • зберегти на електронних носіях;
  • реєструвати податкові документи в Єдиному державному реєстрі податкових накладних та отримувати інформацію про зареєстрованих там вхідних податкових документах;
  • обмінюватися податковими документами з контрагентами в електронному вигляді.

 

Користувачі можуть самостійно вибрати варіант використання підсистеми регламентованої звітності: традиційна підсистема або FREDO-Звіт.

Тісна інтеграція FREDO-Звіт " з типовими конфігураціями дозволяє передавати дані облікових систем без створення проміжних файлів експорту, а також отримувати розшифровки сум показників звітів FREDO-Звіт безпосередньо в інформаційній базі 1С:Підприємство.

Податковий облік

У конфігурації реалізований автоматичний облік основних податків (Податок на прибуток, ПДВ, Єдиний податок та ін) у відповідності з поточними вимоги Податкового кодексу України. Ведеться облік податкових різниць. Формується податкова декларація по податку на прибуток.

Автоматично визначається сума оподатковуваної бази ("першої події") для обліку по ПДВ. Формуються і реєструються всі необхідні податкові документи, ведеться Реєстр податкових накладних. Контролюється використання в оподатковуваних ПДВ операціях запасів, при придбанні яких нараховано податковий кредит. При використанні в неоподатковуваних ПДВ операціях реєструється умовний продаж.

Ведеться облік Єдиного податку для підприємств і фізичних осіб – суб'єктів підприємницької діяльності. Господарські операції платників єдиного податку реєструються в Книзі обліку доходів і витрат. Книга обліку доходів і витрат формується автоматично.

Для заповнення представлені форми декларацій з інших податків і форм статистичної звітності.

Облік за міжнародними стандартами

Представлені в «Управління виробничим підприємством для України» механізми обліку за міжнародними стандартами включають настроюється користувачем окремий План рахунків і забезпечують:

 

  • трансляцію (перенесення) більшої частини облікових записів (проводок) з підсистеми бухгалтерського обліку за правилами, які можуть гнучко настроюватися користувачем;
  • паралельне ведення обліку за національним та міжнародним стандартам з тих дільницях, де стандарти допускають істотні відмінності в класифікації та оцінки активів і витрат;
  • проведення власних регламентних документів (наприклад, нарахування витрат, облік резервів, облік знецінення активів і ряду інших), а також внесення коригуючих записів в "ручному" режимі.

 

Можливості підсистеми дозволяють:

  • мінімізувати трудомісткість ведення обліку за МСФЗ за рахунок використання даних бухгалтерського обліку;
  • проводити зіставлення даних національного бухгалтерського обліку та обліку за МСФЗ, полегшуючи звірку даних перед підготовкою звітності за МСФЗ.
Підсистема також може бути налаштована для ведення обліку та складання фінансової звітності у відповідності з іншими зарубіжними стандартами, в тому числі US GAAP.

 

Планування та прогнозування

Використання «Управління виробничим підприємством для України» забезпечує узгоджену роботу різних служб компанії для побудови і виконання взаємопов'язаних планів продажів, виробництва і закупівель:

  • плани продажів, виробництва і закупівель формуються у вартісному та/або натуральному вираженні;
  • необхідний вид плану продажу, виробництва або закупівель, як укрупнений, так і уточнений) можна отримати з планів іншого виду;
  • використовується сценарний підхід формування планів;
  • створення різних моделей і варіантів планів в розглянутому періоді дозволяє відобразити альтернативні варіанти розвитку економічної ситуації і вибрати оптимальне рішення;
  • підтримується процес планування "від досягнутого";
  • фінансові результати планування можуть бути проаналізовані в ході бюджетування шляхом складання прогнозного балансу;
  • оперативно одержувані фактичні облікові дані використовуються для план-фактного аналізу відхилень.

 

Зручні засоби для прискорення процедури планування представлені в спеціалізованому засобі "Помічник планування".

Управління виробництвом

Управління даними про вироби

«Управління виробничим підприємством для України» дозволяє організувати єдину базу нормативно-довідкової інформації для планування виробництва і обліку випуску виробленої продукції, що включає всі необхідні відомості:

  • номенклатура;
  • специфікації номенклатури;
  • технологічні операції;
  • технологічні карти виробництва;
  • робочі центри;
  • графіки роботи.

Специфікації номенклатури визначають склад матеріальних витрат на виготовлення продукції. Для кожної комплектуючої специфікацію, може бути зазначена розрахункова або фіксована величина її споживання (норматив). У специфікаціях передбачені:

  • автодобір комплектуючих та їх характеристик за значеннями властивостей характеристики вихідного виробу;
  • визначення витрат комплектуючих в залежності від параметрів випуску;
  • освіта зворотних відходів в результаті випуску виробу;
  • використання аналогів матеріалів;
  • створення версій специфікацій.

Спеціальний інструмент "Конструктор специфікацій" дозволяє спростити і зробити більш наочними процеси складання та аналізу специфікацій.

Процес виготовлення виробу описується в технологічній карті виробництва, що визначає склад і послідовність виконання технологічних операцій на робочих центрах. Для кожної технологічної операції задається нормативний час виконання і розцінка для розрахунку відрядної оплати праці працівників.

Формування укрупненого плану виробництва

Укрупнений план виробництва будується на основі плану продажів та/або уточнених планів виробництва, визначаючи обсяг виробництва в розрізі номенклатурних груп. У процесі розробки исполнимость планів кожного рівня перевіряється з урахуванням доступності ключових ресурсів. Розроблені плани контролюються в декількох розрізах:

  • за проектами;
  • по підрозділам і менеджерам;
  • за номенклатурними групами або окремими номенклатурними позиціями.

Планування потреби в ресурсах передбачає:

  • формування таблиць споживання і доступності основних (ключових) видів ресурсів при виробництві номенклатурних груп і окремих видів номенклатури;
  • контроль укрупненого плану виробництва на відповідність обмежуючим факторам, наприклад, зведеної доступності основних (ключових) ресурсів;
  • облік доступності ключових ресурсів.

Управління обслуговуванням і ремонтами устаткування

В «Управління виробничим підприємством для України» підтримується управління діяльністю з технічного обслуговування і ремонтів обладнання. Передбачені наступні види технічного обслуговування: огляди, профілактичне обслуговування, профілактичні ремонти, регламентні роботи. Можна проаналізувати відомості про фактичний стан устаткування, зіставити з даними нормативної бази та виявити позиції устаткування, за яким згідно з нормативами потрібно ремонт. Можливо автоматичне планування обслуговування. Призначені ремонти визначають доступність потужностей при виробничому плануванні.

Позмінне планування виробництва

Попередній календарний план виробництва будується на підставі планів продажів і виробництва, замовлень покупців, позапланових випусків (внутрішніх замовлень). За даними календарного плану виробництва формується позмінний план виробництва.

Позмінне планування забезпечує:

  • планування з урахуванням доступності виробничих потужностей;
  • формування детального план-графіка виробництва і технологічних операцій з урахуванням часу транспортування між складами і підрозділами;
  • формування графіка завантаження виробничих потужностей (діаграма Ганта) і потреби виробництва в сировині і комплектуючих;
  • генерацію змінно-добових завдань.

Результати планування складають основу для контролю й аналізу відхилень при виконанні виробничих операцій.

Виробництво і випуск продукції

На підставі даних фактичного виконання технологічних операцій і випуску виробів для порівняння з плановими даними та прийняття до обліку в інформаційній системі відображаються:

 

  • незавершене виробництво (напрацювання);
  • випуск напівфабрикатів і продукції за зміну;
  • кількість матеріалів, витрачений протягом зміни та/або на конкретний випуск;
  • технологічні параметри виробництва;
  • поворотні відходи, оприбутковані на склад з виробництва;
  • розподіл прямих витрат на випуск продукції: матеріальні витрати та зворотні відходи – у кількісному вираженні, технологічні операції та інші витрати – у вартісному вираженні;
  • реалізація послуг виробничого характеру зовнішнім замовникам;
  • надання послуг (виконання робіт) для власного споживання.

 

Облік витрат і розрахунок собівартості

Фактичні виробничі і невиробничі витрати підприємства враховуються в необхідних розрізах (підрозділ, стаття затрат, номенклатурна група, замовлення і т. д.) у вартісному і натуральному вимірі, додатково ведеться:

  • оперативний кількісний облік матеріалів у незавершеному виробництві (НЗВ);
  • облік браку у виробництві і на складах;
  • облік переробки давальницької сировини;
  • облік робіт стороннього переробника.

Інструменти розрахунку собівартості дозволяють:

  • отримати попередню сумову оцінку собівартості випуску протягом звітного періоду;
  • використовувати різні способи розподілу витрат;
  • виконати розрахунок фактичної собівартості випуску продукції в кінці звітного періоду;
  • вести облік витрат і розрахунок собівартості по ітераційної моделі або з використанням розширеної аналітики;
  • аналізувати структуру собівартості випуску.

Розрахунок собівартості виконується для цілей управлінського і регламентованого обліку.

Управління запасами і складами

В єдиному комплексі реалізується управління рухом матеріальних потоків, контроль над матеріальними активами підприємства, управління складськими запасами. «Управління виробничим підприємством для України» забезпечує:

  • визначення структури запасів;
  • формування облікових параметрів кожної номенклатурної позиції (кілька одиниць вимірювання, характеристики, серії і т. д.);
  • деталізацію розташування матеріалів і товару на складі за місцями зберігання
  • формування повної вартості придбання товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ), включаючи облік ВМД і транспортних витрат;
  • ведення роздільного обліку:
  • власних матеріалів;
  • товарів, прийнятих і переданих на реалізацію;
  • матеріалів, прийнятих від давальца і переданих переробнику;
  • поворотної тари;
  • резервування товарно-матеріальних цінностей під виробничі замовлення і замовлення покупців;
  • комплектацію матеріалів на складі;
  • реалізацію на сторону, списання у виробництво сировини та матеріалів з урахуванням строків придатності та сертифікатів;
  • використання спеціалізованого обладнання: сканерів штрих-кодів і терміналів збору даних, електронних ваг, технології RFID (Radio Frequency Identificatio– радіочастотна ідентифікація) тощо;
  • інвентаризацію залишків товарно-матеріальних цінностей;
  • застосування ордерної схеми руху товарно-матеріальних цінностей.

 

Управління продажами

Стабільність положення підприємства на ринку багато в чому визначає організація системи продажів. Для управління продажами в склад «Управління виробничим підприємством для України» включені засоби планування і контролю продажів, інструменти роботи із замовленнями покупців. Функціональні можливості рішення:

 

  • підтримка оптових продажів продукції і товарів зі складу і під замовлення;
  • резервування товарів на складах і розміщення замовлень покупців в замовленнях постачальникам і виробничих замовленнях;
  • отримання інформації про хід виконання замовлень покупців, про розміщення замовлень у виробництві і ході їх виконання;
  • реалізація цінової політики відповідно до наявних аналітичних даних про попит і пропозицію на ринку:
  • побудова різних схем формування цін і знижок;
  • зберігання інформації про ціни конкурентів і постачальників;
  • зіставлення відпускних цін підприємства з цінами постачальників і конкурентів;
  • використання накопичувальних знижок за дисконтними картками;
  • контроль за дотриманням співробітниками встановленої цінової політики;
  • організація комісійної і роздрібної торгівлі.

Управління закупівлями

Стабільне постачання виробництва матеріалами і виконання замовлень покупців в заплановані терміни без перевищення планової собівартості вимагають чіткої організації закупівельної діяльності. Інструментами «Управління виробничим підприємством для України» забезпечується:

 

  • аналіз потреб складу і виробництва в товарах та матеріалах;
  • планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців;
  • складання графіків постачань і графіків платежів;
  • підбір оптимальних постачальників товару за їх надійності (історія поставок, критерії терміновості виконання
  • замовлень, умови доставки);
  • оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
  • реєстрація і аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, об'ємами і термінами постачань;
  • підтримка різних схем прийому товарів від постачальника.

 

Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Важливим аспектом діяльності підприємства є побудова довгострокових стабільних відносин з постачальниками і покупцями. Концепція CRM (Customer Relationship Management – управління взаєминами з клієнтами) передбачає гармонійне поєднання уніфікованого підходу до зберігання даних про клієнтів з формуванням індивідуального ставлення до кожного клієнта.

«Управління виробничим підприємством для України» дозволяє:

  • зберігати повну контактну інформацію по контрагентах і їх співробітникам, історію взаємодії з ними;
  • автоматично оповіщати користувачів про майбутні контакти з контрагентами, нагадувати про дні народження контактних осіб;
  • оперативно контролювати стан запланованих контактів і операцій;
  • реєструвати інформацію про постачальників: умови доставки товарів, надійність, терміни виконання замовлень, номенклатура і ціни товарів, що поставляються;
  • реєструвати кожне звернення потенційного покупця і надалі аналізувати відсоток залучення клієнтів;
  • проводити аналіз причин зриву виконання замовлень покупців і об'ємів закритих замовлень;
  • аналізувати і оцінювати ефективність рекламних і маркетингових акцій за наслідками звернень клієнтів.

Сегментація покупців з використанням інтегрованого ABC (XYZ) – аналізу автоматично поділяє клієнтів:

  • на класи залежно від частки клієнта у виручці або прибутку компанії: важливі (А-класс), середній важливості (В-клас), низької важливості (С-клас);
  • по статусах: потенційний, разовий, постійний, втрачений;
  • по регулярності закупівель: стабільні (Х клас), нерегулярні (Y-клас), епізодичні (Z-клас).
  • Результати такого аналізу допомагають оптимально розподілити зусилля і організувати роботу співробітників, що відповідають за продажі і обслуговування клієнтів.

Засоби роботи з електронною поштою у складі "Менеджера контактів" інтегровані в єдиний інформаційний простір системи. В результаті обробка електронної кореспонденції проводиться в тісному взаємозв'язку з іншими бізнес-процесами підприємства. "Менеджер контактів" надає співробітнику інформацію про заплановані події і дозволяє контролювати поточний стан виконуваних замовлень.

Керівництво комерційної служби може оцінити і зіставити роботу менеджерів, що відповідають за продажі і роботу з клієнтами, з цілого ряду показників:

  • за обсягом продажів і принесеного прибутку;
  • за коефіцієнтом утримання покупців;
  • за кількістю виконаних замовлень;
  • за кількістю контактів з покупцем;
  • за повнотою заповнення бази даних контактної інформації.

Управління персоналом (HRM) і розрахунок заробітної плати

Кваліфіковані, ініціативні та лояльні співробітники здатні істотно підвищити ефективність роботи підприємства. Представлена в «Управління виробничим підприємством для України» функціональність спрямована на організацію ефективної кадрової політики підприємства (HRM – HumaResource Management – управління персоналом), вона дозволяє:

  • планувати потребу в персоналі;
  • вирішувати завдання забезпечення бізнесу кадрами: підбір, анкетування, атестація;
  • вести кадровий облік і аналізувати кадровий склад;
  • зберігати особисті дані про кандидатів і співробітників як про фізичних осіб;
  • укладати і вести трудові договори з кожним співробітником організації;
  • планувати зайнятість працівників;
  • формувати графік відпусток;
  • вести табель обліку робочого часу;
  • контролювати професійне навчання працівників;
  • аналізувати рівень і причини плинності кадрів;
  • керувати фінансовою мотивацією співробітників з використанням ключових показників діяльності (KPI) як окремого співробітника працівника, так і підприємства в цілому;
  • отримувати різноманітні форми звітності.

«Управління виробничим підприємством для України» дозволяє автоматизувати весь комплекс розрахунків з персоналом. Реалізовані основні форми оплати праці: погодинна (з використанням місячних, денних та погодинних тарифних ставок); почасово-преміальна; відрядна; відрядно-преміальна. Формуються документи на виплату зарплати. Підтримується перерахування зарплати на карткові рахунки работков. Результати розрахунку заробітної плати відображаються з необхідним ступенем деталізації: розрахунок управлінської зарплати – в управлінському обліку; розрахунок регламентованої зарплати – в регламентованому обліку.

Побудова територіально-розподілених систем

На рівні платформи "1С:Підприємство 8" реалізований механізм управління розподіленими інформаційними базами, який забезпечує роботу конфігурації з територіально-рознесеними базами даних, об'єднаними в багаторівневу ієрархічну структуру. Це дає можливість будувати на основі «Управління виробничим підприємством для України» вирішення для підприємств мережевої або холдингової структури, що дозволяють ефективно управляти бізнесом і бачити картину "в цілому" з необхідною для прийняття рішень оперативністю.

Пользовательские характеристики
Автоматизация бухгалтерского и налогового учетаАвтоматизация производства, Комплексное управление ресурсами предприятия (ERP)
  • Ціна: 140 000 грн.