Кошик
Немає відгуків, додати
Внедрение программ 1С:Підприємство
+380 (44) 528-70-69
+380676584867
+380443602212
Кошик
Бухгалтерія 8 для України. Комплект на 5 користувачів

Бухгалтерія 8 для України. Комплект на 5 користувачів

  • В наявності

12 900 грн.

Купити
+380676584867
  • +380443602212
  • +380443602272
    отдел продаж
  • +380445287069
    факс
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Бухгалтерія 8 для України. Комплект на 5 користувачів
Бухгалтерія 8 для України. Комплект на 5 користувачівВ наявності
12 900 грн.
Купити
+380676584867
  • +380443602212
  • +380443602272
    отдел продаж
  • +380445287069
    факс
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Бухгалтерія 8 для України "призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності, в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: оптову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво і т. д. Бухгалтерський і податковий облік ведеться у відповідності з чинним законодавством України.

Вартість:

Найменування

Ціна, грн без ПДВ

Бухгалтерія 8 для України. Базова версія

2 240, 00

Бухгалтерія 8 для України

6 690, 00

    Бухгалтерія 8 для України. Комплект на 5 користувачів

12 900,00

​​​​​​

Детальний опис можливостей програми "Бухгалтерія 8 для України":

До складу "Бухгалтерія 8 для України" включений план рахунків бухгалтерського обліку, відповідний Наказу Міністерства Фінансів України "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку і Інструкції про його використання" від 30 листопада 1999р. №291. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства по веденню бухгалтерського обліку і віддзеркаленню даних в звітності. При необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки і розрізи аналітичного обліку.

Облік "від документа" і типові операції

Основним способом відображення господарських операцій в обліку є введення документів конфігурації, відповідних первинним бухгалтерським документам. Крім того, допускається безпосереднє введення окремих проводок. Для групового введення проводок можна використовувати типові операції – простий інструмент автоматизації, легко і що швидко настроюється користувачем.

Ведення обліку діяльності декількох організацій

З допомогою "Бухгалтерія 8 для України" можна вести бухгалтерський і податковий облік господарської діяльності декількох організацій. Облік по кожній організації можна вести в окремій інформаційній базі. У той же час "Бухгалтерія 8 для України" надає можливість ведення бухгалтерського і податкового обліку декількох організацій в загальній інформаційній базі (причому в ролі окремих організацій можуть виступати індивідуальні підприємці). Це зручно, якщо їх господарська діяльність тісно пов'язана між собою: можна використовувати загальні списки товарів, контрагентів (ділових партнерів), працівників, складів (місць зберігання) і т. д., а обов'язкову звітність формувати роздільно.

Функціональні можливості редакції 2.0

Доступ до демонстраційної інформаційній базі online

Особливості Інтерфейсу

Прикладне рішення розроблено на сучасному інтерфейсі "Таксі". Основні характеристики нового інтерфейсу "Таксі":

· великий шрифт;

· збільшений робочий простір;

· нова система навігації: панель інструментів, панель відкритих вікон, меню розділів;

· доступ до повнотекстовому пошуку, уподобаннями, меню функцій та історії з будь-якого вікна;

· зручний пошук в списках, управління пошуком;

· можливість додати в обране як об'єкти (документи, елементи довідників тощо), так і команди.

Функціональні опції

Налаштуваннями параметрів обліку передбачено ряд функціональних опцій. Відключення функціональної опції призводить до виключення з інтерфейсу конфігурації документів (закладок та реквізитів документів, звітів, довідників, пов'язаних з опцією. Відключення функціональної опції не призводить до видалення об'єктів конфігурації: при подальшому включенні функціональної опції документи, довідники та звіти повертаються в інтерфейс.

Передбачені наступні функціональні опції:

· Ведеться облік розрахунків у валюті.

· Ведеться облік поворотної тари.

· Ведеться облік бланків суворого обліку.

· Ведеться діяльність за договорами комісії.

· Ведеться роздрібна торгівля.

· Ведеться виробнича діяльність.

Облік товарно-матеріальних цінностей

Облік товарів, матеріалів і готової продукції реалізований згідно П(С)БО 9 "Запаси" і методичним вказівкам по його застосуванню. Підтримуються наступні способи оцінки матеріально-виробничих запасів при їх вибутті:

· по середньої собівартості;

· за собівартістю перших за часом придбання матеріально-виробничих запасів (спосіб ФІФО);

· за ціною продажу із застосуванням середнього відсотка націнки (для роздрібної торгівлі).

Для підтримки способів оцінки ФІФО на рахунках обліку матеріально-виробничих запасів ведеться партійний облік. Різні способи оцінки можуть застосовуватися незалежно для кожної організації.

Підтримується облік додаткових витрат на придбання запасів, облік транспортно-заготівельних витрат.

Для ведення одиниць вимірювання матеріально-виробничих запасів, до складу рішення включений затверджено класифікатор системи позначень одиниць вимірювання та обліку.

Складський облік

По складах може вестися кількісний або кількісно-сумовий облік. У першому випадку оцінка товарів і матеріалів для цілей бухгалтерського обліку не залежить від того, з якого складу вони отримані. Складський облік може бути відключений, якщо в ньому немає необхідності.

У "Бухгалтерії 8 для України" реєструються дані інвентаризації, які автоматично звіряються з даними обліку. На підставі інвентаризації відбивається виявлення надлишків і списання недостач.

Для кожного складу може бути визначено матеріально відповідальна особа. Одночасно для одного складу може бути призначена одно відповідальна особа; історія призначення відповідальних осіб зберігається. Інвентаризацію запасів можна провести як по складу, так і по матеріально відповідальній особі.

Облік торгових операцій

Автоматизований облік операцій надходження і реалізації товарів і послуг. При продажі товарів виписуються рахунки на оплату, оформляються накладні і податкові накладні. Всі операції по оптовій торгівлі враховуються в розрізі договорів з покупцями і постачальниками.

Для роздрібної торгівлі підтримується як оперативне відображення роздрібної реалізації, так і відображення продажів за результатами інвентаризації. Товари в роздробі можуть враховуватися по покупними або за продажними цінами. Нараховується акцизний податок з реалізації підприємствами роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Автоматизовано відображення повернень товарів від покупця і постачальнику.

В "Бухгалтерія 8 для України" підтримується використання декількох типів цін, наприклад: "оптова", "дрібнооптова", "роздрібна", "закупівельна" і т. п. Це спрощує відображення операцій надходження і реалізації.

Облік комісійної торгівлі

Автоматизований облік комісійної торгівлі як відносно товарів, узятих на комісію (у комітента), так і переданих для подальшої реалізації (комісіонерові). Підтримується віддзеркалення операцій по передачі товарів на субкомісію. При формуванні звіту комітенту або реєстрації звіту комісіонера можна відразу зробити розрахунок і відбити утримання комісійної винагороди.

Облік операцій з тарою

Автоматизовані операції по обліку поворотної багатооборотної тари. Врахована специфіка оподаткування таких операцій і розрахунків з постачальниками і покупцями.

Облік банківських і касових операцій

Реалізований облік руху готівкових і безготівкових грошових коштів і валютних операцій. Підтримується введення і друк платіжних доручень, прибуткових і витратних касових ордерів. Автоматизовані операції за розрахунками з постачальниками, покупцями і підзвітними особами, внесення готівки на банківський рахунок і отримання готівки по грошовому чеку, придбання і продаж іноземної валюти, виплаті (перерахуванню) заробітної плати, перерахуванню податків і внесків із заробітної плати. При віддзеркаленні операцій суми платежів автоматично розбиваються на аванс і оплату. На підставі касових документів формується касова книга встановленого зразка.

Облік розрахунків з контрагентами

Облік розрахунків з постачальниками і покупцями можна вести в гривнях і іноземній валюті. Курсові різниці по кожній операції розраховуються автоматично. Розрахунки з контрагентами можна вести за договором в цілому або з вказівкою конкретних документів розрахунків. Спосіб ведення розрахунків визначається окремо для кожного договору.

Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів

Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів ведеться відповідно до П(С)БО 7 "Основні засоби", П(С)БО 8 "Нематеріальні активи", П(С)БО 9 "Запаси".

Для основних засобів і нематеріальних активів автоматизовані такі основні операції як: надходження, ухвалення до обліку, нарахування амортизації, модернізація, передача, списання, інвентаризація, переоцінка (для основних засобів). Можливий розподіл сум нарахованої амортизації за місяць між декількома рахунками або об'єктами аналітичного обліку. Для основних засобів, що використовуються сезонно, можливе застосування графіків нарахування амортизації.

Для малоцінних активів автоматизовані операції передачі в експлуатацію і списання з експлуатації.

Облік основного і допоміжного виробництва

Автоматизовані розрахунок собівартості продукції і послуг, що випускаються основним і допоміжним виробництвом, облік переробки давальницької сировини. Протягом місяця облік випущеної готової продукції ведеться за плановою собівартістю. В кінці місяця розраховується фактична собівартість випущеної продукції і наданих послуг.

Облік напівфабрикатів

Для складних технологічних процесів, що припускають проміжні стадії з випуском напівфабрикатів, підтримується складський облік напівфабрикатів і автоматичний розрахунок їх собівартості.

Облік непрямих витрат

Для загальновиробничих витрат реалізована можливість їх розподілу згідно показникам нормальної потужності, відповідно до П(С)БО 16 "Витрати".

При списанні непрямих витрат можливе застосування різних методів розподілу по номенклатурних групах продукції (послуг). Для непрямих витрат можливі наступні бази розподілу:

· об'єм випуску;

· планова собівартість;

· оплата праці;

· матеріальні витрати;

· прямі витрати;

· окремі статті прямих витрат.

Кадровий облік

В "Бухгалтерія 8 для України" ведеться облік руху персоналу, включаючи облік працівників по основному місцю роботи і за сумісництвом, при цьому внутрішнє сумісництво підтримується опционально (тобто підтримку можна відключити, якщо на підприємстві це не прийнято). Забезпечується формування типових форм за трудовим законодавством.

Реалізована опціональна можливість ведення спрощеного кадрового обліку. При такому обліку документи кадрові накази не використовується, інформація про місце роботи співробітника, плановому окладі і т. д. вводиться безпосередньо з картки співробітника. При необхідності в процесі роботи можна буде перейти від ведення спрощеного кадрового обліку до ведення повного обліку.

Облік заробітної плати

Автоматизовані:

· нарахування зарплати працівникам підприємства по окладу, іншим нарахуваннях і утриманнях з можливістю вказати спосіб віддзеркалення в обліку окремо для кожного виду нарахування;

· ведення взаєморозрахунків з працівниками аж до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників;

· депонування;

· обчислення регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких служить заробітна плата працівників організацій;

· формування відповідних звітів (по НДФЛ, по ЕСВ).

При виконанні розрахунків враховується наявність на підприємстві:

· інвалідів;

· пенсіонерів.

Реалізовані розширені, порівняно з редакцією 1.2, можливості обліку часу. Існує можливість введення декількох виробничих календарів, а для кожної організації – можливість створення основного графіку роботи. В документі нарахування заробітної плати розрахунок часу (норма за місяць, відпрацьований час, календарні дні) розраховується автоматично за даними графіка та/або виробничого календаря.

Спрощена і прискорена робота з документом "Нарахування заробітної плати". Документ автоматично розраховується при початковому заповненні за плановими даними. Розрахунок або перерахунок документа тепер можливий без необхідності його запису або скасування проведення) в інформаційній базі.

При веденні спрощеного кадрового обліку можливе ведення спрощеного режиму обліку нарахувань в документі "Нарахування заробітної плати". Перехід до ведення повного обліку можливий в будь-який момент без необхідності конвертації даних.

Формування проводок по нарахуванню заробітної плати можливо в двох режимах – безпосередньо в документі нарахування (при його проведенні), або окремим документом "Віддзеркалення зарплати в бухгалтерському обліку" в кінці періоду.

Ведення обліку за розрахунками з персоналом на субрахунках рахунку 66 "Розрахунки за виплатами працівникам" можливо як по кожному працівнику, так і зведено за всім працівникам.

Підтримка різних схем оподаткування

В "Бухгалтерія 8 для України" підтримуються наступні схеми оподаткування:

· податок на прибуток та податок на додану вартість;

· податок на прибуток без податку на додану вартість;

· єдиний податок і податок на додану вартість;

· єдиний податок без податку на додану вартість;

· єдиний податок для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб.

Облік ПДВ

"Бухгалтерія 8 для України" дозволяє формувати і реєструвати всі необхідні податкові документи: податкові накладні, додатки до них.

У конфігурації реалізовано дві методики розрахунку податкової бази ("першої події") по ПДВ: оперативний розрахунок при проведенні документів і відкладене визначення податкових зобов'язань/кредиту у кінці періоду.

Для контролю коректності податкового кредиту, показаного при надходженні, ведеться облік запасів в розрізі податкових призначень їх придбання.

Податковий облік з податку на прибуток

Податковий облік ведеться у відповідності з розділом 3 ПКУ.

Поряд з бухгалтерським обліком доходів і витрат, ведеться облік різниць, коригувальних фінансовий результат. З метою нарахування різниць, пов'язаних з амортизацією необоротних активів (ст. 138 ПКУ), ведеться паралельний облік ОЗ і НМА для цілей бухгалтерського і податкового обліку.

За даними податкового обліку автоматично формується податкова Декларація з податку на прибуток.

У конфігурації також підтримується облік податку на прибуток за період з 01.04.2011 – 31.12.2014 рр., згідно з попередньою редакцією розділу 3 ПКУ.

Єдиний податок

"Бухгалтерія 8 для України" дозволяє реєструвати доходи і витрати (при необхідності) юридичних і фізичних осіб – платників єдиного податку.

Автоматично формуються Книга обліку доходів (доходів і витрат) для фізичних осіб – суб'єктів підприємницької діяльності, а також Декларації платників Єдиного податку – юридичних та фізичних осіб.

Завершальні операції періоду

Автоматизовані регламентні операції, що виконуються по закінченні періоду, у тому числі переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, визначення фінансових результатів і інші.

До складу "Бухгалтерія 8 для України" входить набір звітів " Довідки-розрахунки, що відбивають розрахунки, пов'язані з проведенням регламентних операцій по закриттю місяця: Розподіл непрямих витрат, Переоцінка валютних коштів та інші

Стандартні бухгалтерські звіти

"Бухгалтерія 8 для України" надає користувачеві набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані по залишках, оборотам рахунків і по проводках в самих різних розрізах. У їх числі оборотно-сальдова відомість, шахова відомість, оборотно-сальдова відомість по рахунку, обороти рахунку, картка рахунку, аналіз рахунку, аналіз субконто, обороти між субконто, звідні проводки, головна книга, діаграма.

Експрес-перевірка обліку

Експрес-перевірка ведення обліку допомагає користувачеві в будь-який момент отримати зведену і деталізовану інформацію про коректність даних. Всі перевірки об'єднані в групи:

· положення облікової політики,

· аналіз стану бухгалтерського обліку,

· операції по касі,

· облік ПДВ,

· облік виробничих операцій,

· визначення фінансових результатів.

Звіт про результати експрес-перевірки супроводжується коментарями до кожної виконаної перевірки, які містять:

· предмет контролю,

· результат перевірки,

· можливі причини помилок,

· рекомендації щодо усунення помилок.

Регламентована звітність

В "Бухгалтерія 8 для України" включені обов'язкові (регламентовані) звіти, призначені для представлення власникам організації і контролюючим державним органам, включаючи форми бухгалтерської звітності, податкові декларації, звіти для органів статистики і державних фондів.

Регламентована звітність, що подається в податкові органи, може бути автоматично експортована у формат, затверджений державним органом, який реалізує податкову політику (у файли з розширенням XML). Так звані "схеми" (файли з розширенням *..xsd), по яких відбуваються формування файлів XML з даними звітів, поставляються і оновлюються разом з набором регламентованої звітності.

Конфігурація інтегрована з сервісом здачі електронної звітності . Сервіс сервісом здачі електронної звітності надає можливість безпосередньо з конфігурації:

· сформувати регламентовану звітність в різні державні органи;

· перевірити заповнення (за допомогою вбудованих камеральных перевірок) і роздрукувати документи;

· зашифрувати і підписати електронним цифровим підписом

· відправити звіти до контролюючих органів і отримати квитанцію про доставку звіту за призначенням;

· зберегти на електронних носіях;

 

Синхронізація з іншими конфігураціями

Реалізований обмін даними з прикладним рішенням "Управління торгівлею для України", редакція 3.1.

Реалізований обмін даними з прикладним рішенням "Зарплата та упрвляння персоналом для України", редакція 2.1.

Реалізований обмін даними з прикладним рішенням "Роздріб для України", редакція 2.0.

Можливості обміну з галузевими рішеннями зазначені в описах відповідних галузевих рішень.

Сервісні можливості редакції 2.0

Програма також включає наступні сервісні можливості:

· робота з програмою через Інтернет;

· повнотекстовий пошук даних – пошук довільного тексту по усіх об'єктах конфігурації (документам, довідникам і т. д.);

· завантаження курсу валют з Інтернету;

· завантаження класифікаторів (адресних, основних засобів та ін);

· можливість використовувати на вибір російську або українську мову інтерфейсу користувача;

· можливість вибрати варіант поставки з керівництвом користувача російською або українською мовою.

та інші.

Робота з програмою через інтернет

Прикладне рішення підтримує роботу в режимі тонкого і веб-клієнта. Відповідно підтримує роботу через Інтернет, у тому числі в моделі сервісу, що передбачає запуск програми не на комп'ютері користувача, а через веб-браузер з сайту, що надає такий сервіс.
 

Пошук даних

У конфігурації реалізований повнотекстовий пошук за даними інформаційної бази. Пошук можна вести за декількома словами, з використанням пошукових операторів або по точній фразі.

Управління доступом до облікових даних

Реалізована можливість вводити обмеження на доступ до облікових даних окремих організацій (юридичних чи осіб або фізичних осіб-підприємців). Користувач з обмеженими правами доступу не має можливості не лише як-небудь змінити, але навіть переглянути закриті для нього дані.

Робота з розподіленими інформаційними базами

В конфігурацію включені плани обміну для розподілених інформаційних баз.

Інтернет-підтримка користувачів

Користувачі програми можуть безпосередньо при роботі з програмою готувати і відправляти розробникам думки про використання програми, звернення у відділ технічної підтримки, а також отримувати і переглядати відповіді відділу технічної підтримки. Також користувачі можуть взяти участь в опитуванні користувачів програми з метою вивчення проблем, що виникають в процесі експлуатації.

Автоматичне оновлення конфігурації

У конфігурацію включений помічник оновлення конфігурації, який дозволяє отримати інформацію про останні оновлення, розміщені на сайті підтримки користувачів в мережі Інтернет, і автоматично встановити виявлені оновлення. Якщо файл оновлення вже отриманий, то помічник дозволяє провести оновлення з використанням файлу постачання оновлення (*.cfu) або файлу постачання конфігурації (*.cf) з будь-якого локального або мережевого каталогу.

Версії

· ПРОФ. (постачається з редакцією 2.0)

· Базова (поставляється з редакцією 2.0)

· Навчальна (поставляється з редакцією 1.2)

Базова Навчальна версії мають ряд обмежень в порівнянні з наведеними вище функціональними можливостями ПРОФ версії.

Обмеження базової версії

"Бухгалтерія 8 для України. Базова версія" має ряд обмежень в порівнянні з версією ПРОФ:

· не підтримується ведення бухгалтерського і податкового обліку господарської діяльності декількох організацій в одній інформаційній базі. При цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп'ютері;

· одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач;

· не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення;

· не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті;

· не підтримується робота розподілених інформаційних баз;

· не підтримується СОМ-з'єднання і Automation-сервер.

Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в одній інформаційній базі, одночасної роботи користувачів чи інші завдання, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку можна буде перейти на роботу з програмою "Бухгалтерія 8 для України" версії ПРОФ, що не має зазначених обмежень.

Дополнительные характеристики
Автоматизация бухгалтерского и налогового учетаАвтоматизация бухгалтерского и налогового учета
  • Ціна: 12 900 грн.