BAS Громадське харчування. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
- В наявності
17 100 ₴
- +380 (44) 360-22-12
- +380 (44) 360-22-72відділ з продажу
- +380 (44) 528-70-69факс
BAS Громадське харчування — прикладне рішення, за допомогою якого оптимізується діяльність організації. Передбачена автоматизація обліку, бухгалтерського та податкового характеру, в ресторанах, кафе та інших підприємствах громадського харчування. Система дозволяє спростити виконання завдань для співробітників.
У конфігурації розроблені необхідні інструменти для зберігання рецептур, інформації про продукти, товари, при цьому враховується сезонність, калорійність та інші характеристики страв. Забезпечення дозволяє фіксувати необхідну кількість інгредієнтів брутто і нетто, а також які повинні бути смак, запах, зовнішній вигляд і т.д., після приготування.
Прикладне рішення дозволяє вести облік продажів і формувати звіти для аналітики. Конфігурація розроблена на основі BAS Бухгалтерія, тому володіє всіма її можливостями. За допомогою системи операції виконуються швидше та в рамках поточного законодавства. Використовуючи BAS Громадське харчування, Ви знизите кількість помилок, підвищите прибутковість і продуктивність Вашого бізнесу.
BAS Громадське харчування призначене для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку діяльності ресторанів, кафе, підрозділів громадського харчування готельних комплексів, виробничих і кондитерських цехів та інших підприємств громадського харчування.
Ціна:
Найменування програмного забезпечення |
Кількість |
Вартість у грн. без НДС |
BAS Громадське харчування |
1 |
21 600, 00 |
BAS Громадське харчування. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце |
1 | 5 400,00 |
BAS Громадське харчування. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць |
1 | 17 100,00 |
BAS Громадське харчування. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць |
1 | 27 900,00 |
Для консультацій з вибору програмного забезпечення, проведення демонстрації можливостей систем автоматизації обліку, придбання продукції:
Відділ по роботі з клієнтами компанії "Бізнес Сіті Сервіс"
телефони:
• +380 (44) 360-22-72
• +380 (44) 528-70-69
• +380 (67) 940-20-94
• +380 (44) 528-70-69, факс
• Ел. адреса: office@bcs.com.ua
Адреса: вул. Предславинська, 28 оф. 202, Київ, Україна
Всім користувачам програми "BAS", які є нашими клієнтами, ми надаємо безкоштовне комплексне супровід, що включає в себе:
- Доставку і встановлення програмного забезпечення, від 3 години технічного обслуговування.
- Типове налаштування під чинне законодавство (постачання в комплекті з програмою);
- Передплату на отримання доступу до онлайн-сервісів і оновлень програмного забезпечення терміном на 3 місяці.
Надалі:
- Оновлення релізів конфігурацій і форм звітності протягом всього терміну використання програми (за умови наявності Договору на доступ до онлайн сервісів і оновлення програмного забезпечення);
- Консультування з будь-яких питань, пов'язаних з використанням програми. Консультації надаються по телефону або e-mail.
ОПИС ФУНКЦЕОНАЛЬНІХ МОЖЛИВОЇ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "BAS ГРОМАДЯКЕ ХАРЧУВАНИНА"
Рішення "BAS Громадське харчування" призначене для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку діяльності ресторанів, кафе, підрозділів громадського харчування готельних комплексів, виробничих і кондитерських цехів та інших підприємств громадського харчування.
Рішення надає реальну допомогу у виконанні багатьох функцій, які виконуються різними працівниками підприємства громадського харчування – технологами, кухарями, завідувачами виробництвом, калькуляторами, комірниками, бухгалтерами, що відповідають за різні ділянки обліку.
Конфігурація забезпечує:
- Ведення номенклатурного довідника з відображенням всієї необхідної інформації щодо товарів, матеріалів, напівфабрикатів, страв. Передбачена можливість враховувати: сезонні відсотки, взаємозаміни, хіміко-енергетичні характеристики, калорійність і харчову цінність.
Використання механізму сезонних коефіцієнтів дозволяє врахувати "плаваючий" відсоток холодної обробки інгредієнта в залежності від сезону. Немає необхідності кожного разу заводити нову рецептуру.
- Ведення списку рецептур, складання калькуляцій (Технологічних карт). Підтримуються такі види господарських операцій, як приготування і оброблення.
У рецептурі можна задавати такі облікові показники: кількість інгредієнта брутто, відсоток втрат після холодної обробки, кількість інгредієнта нетто, відсоток втрат після гарячої обробки, кількість інгредієнта вихід.
Крім того, у рецептурі блюда можна максимально докладно описати технологію приготування і вказати різні органолептичні показники (зовнішній вигляд, колір, консистенція, смак, запах).
Для розрахунку хіміко-енергетичних характеристик страви реалізована можливість вказівки втрат при обробці сировини для кожного інгредієнта.
- Використання декількох рецептур напівфабрикатів і страв з можливістю вибору потрібної в момент приготування. Для складних рецептур реалізований механізм обліку "блюдо в страві" з необмеженою кількістю рівнів вкладеності.
Багаторівневість рецептур дозволяє врахувати всі, навіть найскладніші, процеси виробництва страв і напівфабрикатів на підприємстві.
- Ведення списку взаємозамінних продуктів і його автоматичне використання при списанні у виробництво і формуванні калькуляційних карток.
Аналоги істотно спрощують процес правильного обліку залишків інгредієнтів. Завжди є можливість при нестачі основного продукту вказати список його замінників. В цьому випадку при оформленні випуску продукції заміна відбудеться автоматично, додаткових дій з боку користувачів системи не потрібно.
- У рішенні розроблений особливий режим обліку продуктів, витрата яких в перерахунку на одну порцію надзвичайно мала. До числа таких продуктів можна віднести, наприклад, спеції, сіль, цукор. Щоб уникнути похибки округлення при оформленні приготування страв, ці продукти не списуються, а накопичуються в спеціальному регістрі "Спеції".
- При проведенні інвентаризації врахована специфіка підприємств громадського харчування, що значно прискорить перерахунок складу. У процесі інвентаризації напівфабрикати, виробництво яких не було відображено в системі, можуть бути автоматично розкладені на інгредієнти.
- У програмі підтримується робота з модифікаторами. Для страв можна додавати модифікатори, які увійдуть до складу виробництва. Надалі це дозволить отримати інформацію з собівартості страв з урахуванням модифікаторів.
- Реалізовано звіт по недовкладенням при приготуванні страв. Контроль дотримання рецептури при виробництві дозволить поліпшити якість страв, оптимізує використання продуктів і попередить можливі зловживання з боку персоналу.
- Обмін даними з фронт-офісом, завантаження продажів з "R-Keeper v.6", "R-Keeper v.7".
Початкові продажі зберігаються в системі у вигляді чеків, які чітко відповідають чеку продажу в касовій системі. Створення документів "Чеки Общепита" здійснюється після натискання на кнопку "Створити Чеки Общепита", яка розташована в нижній частині форми обробки Завантаження продажів з R-Keeper v.7. Якщо таблиця продажів при цьому не заповнена, то вона заповнюється за поточним встановленим відбором (період і каси ККМ).
Після створення документів "Чеки Общепита" можуть бути отримані цільові документи.
- Необхідна аналітична звітність для оцінки показників діяльності підприємства і прийняття рішень, аналізу продажів, а також регламентована звітність і галузеві уніфіковані друковані форми "ГХ".
- Ціна: 17 100 ₴