Кошик
Немає відгуків, додати
Впровадження програм Business Automation Software
+380 (67) 658-48-67
+380 (44) 360-22-12
Кошик
BAS Громадське харчування. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць

BAS Громадське харчування. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць

  • В наявності

11 400 ₴

+380 (67) 658-48-67
  • +380 (44) 360-22-12
  • +380 (44) 360-22-72
    відділ з продажу
  • +380 (44) 528-70-69
    факс
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
BAS Громадське харчування. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
BAS Громадське харчування. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місцьВ наявності
11 400 ₴
+380 (67) 658-48-67
  • +380 (44) 360-22-12
  • +380 (44) 360-22-72
    відділ з продажу
  • +380 (44) 528-70-69
    факс
Опис
Інформація для замовлення

BAS Громадське харчування — прикладне рішення, за допомогою якого оптимізується діяльність організації. Передбачена автоматизація обліку, бухгалтерського та податкового характеру, в ресторанах, кафе та інших підприємствах громадського харчування. Система дозволяє спростити виконання завдань для співробітників.

У конфігурації розроблені необхідні інструменти для зберігання рецептур, інформації про продукти, товари, при цьому враховується сезонність, калорійність та інші характеристики страв. Забезпечення дозволяє фіксувати необхідну кількість інгредієнтів брутто і нетто, а також які повинні бути смак, запах, зовнішній вигляд і т.д., після приготування.

Прикладне рішення дозволяє вести облік продажів і формувати звіти для аналітики. Конфігурація розроблена на основі BAS Бухгалтерія, тому володіє всіма її можливостями. За допомогою системи операції виконуються швидше та в рамках поточного законодавства. Використовуючи BAS Громадське харчування, Ви знизите кількість помилок, підвищите прибутковість і продуктивність Вашого бізнесу.

BAS Громадське харчування призначене для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку діяльності ресторанів, кафе, підрозділів громадського харчування готельних комплексів, виробничих і кондитерських цехів та інших підприємств громадського харчування.   

Ціна:

Найменування програмного забезпечення

Кількість

Вартість у грн. без НДС 

   BAS Громадське харчування

1

11 700, 00 

   BAS Громадське харчування. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце     

1 2 580,00

   BAS Громадське харчування. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 

1 9 300,00

  BAS Громадське харчування. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць

1 15 500,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для консультацій з вибору програмного забезпечення, проведення демонстрації можливостей систем автоматизації обліку, придбання продукції:
Відділ по роботі з клієнтами компанії "Бізнес Сіті Сервіс"
телефони:
• +380 (44) 360-22-72
• +380 (44) 528-70-69
• +380 (67) 940-20-94
• +380 (44) 528-70-69, факс
• Ел. адреса: office@bcs.com.ua
Адреса: вул. Предславинська, 28 оф. 202, Київ, Україна

Всім користувачам програми "BAS", які є нашими клієнтами, ми надаємо безкоштовне комплексне супровід, що включає в себе:

  • Доставку і встановлення програмного забезпечення, від 3 години технічного обслуговування.
  • Типове налаштування під чинне законодавство (постачання в комплекті з програмою);
  • Передплату на отримання доступу до онлайн-сервісів і оновлень програмного забезпечення терміном на 3 місяці.

Надалі:

  • Оновлення релізів конфігурацій і форм звітності протягом всього терміну використання програми (за умови наявності Договору на доступ до онлайн сервісів і оновлення програмного забезпечення);
  • Консультування з будь-яких питань, пов'язаних з використанням програми. Консультації надаються по телефону або e-mail.

ОПИС ФУНКЦЕОНАЛЬНІХ МОЖЛИВОЇ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "BAS ГРОМАДЯКЕ ХАРЧУВАНИНА"

Рішення "BAS Громадське харчування" призначене для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку діяльності ресторанів, кафе, підрозділів громадського харчування готельних комплексів, виробничих і кондитерських цехів та інших підприємств громадського харчування.

Рішення надає реальну допомогу у виконанні багатьох функцій, які виконуються різними працівниками підприємства громадського харчування – технологами, кухарями, завідувачами виробництвом, калькуляторами, комірниками, бухгалтерами, що відповідають за різні ділянки обліку.

Конфігурація забезпечує:

  • Ведення номенклатурного довідника з відображенням всієї необхідної інформації щодо товарів, матеріалів, напівфабрикатів, страв. Передбачена можливість враховувати: сезонні відсотки, взаємозаміни, хіміко-енергетичні характеристики, калорійність і харчову цінність.

Використання механізму сезонних коефіцієнтів дозволяє врахувати "плаваючий" відсоток холодної обробки інгредієнта в залежності від сезону. Немає необхідності кожного разу заводити нову рецептуру.

  • Ведення списку рецептур, складання калькуляцій (Технологічних карт). Підтримуються такі види господарських операцій, як приготування і оброблення.

У рецептурі можна задавати такі облікові показники: кількість інгредієнта брутто, відсоток втрат після холодної обробки, кількість інгредієнта нетто, відсоток втрат після гарячої обробки, кількість інгредієнта вихід.

Крім того, у рецептурі блюда можна максимально докладно описати технологію приготування і вказати різні органолептичні показники (зовнішній вигляд, колір, консистенція, смак, запах).

Для розрахунку хіміко-енергетичних характеристик страви реалізована можливість вказівки втрат при обробці сировини для кожного інгредієнта.

  • Використання декількох рецептур напівфабрикатів і страв з можливістю вибору потрібної в момент приготування. Для складних рецептур реалізований механізм обліку "блюдо в страві" з необмеженою кількістю рівнів вкладеності.

Багаторівневість рецептур дозволяє врахувати всі, навіть найскладніші, процеси виробництва страв і напівфабрикатів на підприємстві.

  • Ведення списку взаємозамінних продуктів і його автоматичне використання при списанні у виробництво і формуванні калькуляційних карток.

Аналоги істотно спрощують процес правильного обліку залишків інгредієнтів. Завжди є можливість при нестачі основного продукту вказати список його замінників. В цьому випадку при оформленні випуску продукції заміна відбудеться автоматично, додаткових дій з боку користувачів системи не потрібно.

  • У рішенні розроблений особливий режим обліку продуктів, витрата яких в перерахунку на одну порцію надзвичайно мала. До числа таких продуктів можна віднести, наприклад, спеції, сіль, цукор. Щоб уникнути похибки округлення при оформленні приготування страв, ці продукти не списуються, а накопичуються в спеціальному регістрі "Спеції".
  • При проведенні інвентаризації врахована специфіка підприємств громадського харчування, що значно прискорить перерахунок складу. У процесі інвентаризації напівфабрикати, виробництво яких не було відображено в системі, можуть бути автоматично розкладені на інгредієнти.
  • У програмі підтримується робота з модифікаторами. Для страв можна додавати модифікатори, які увійдуть до складу виробництва. Надалі це дозволить отримати інформацію з собівартості страв з урахуванням модифікаторів.

  • Реалізовано звіт по недовкладенням при приготуванні страв. Контроль дотримання рецептури при виробництві дозволить поліпшити якість страв, оптимізує використання продуктів і попередить можливі зловживання з боку персоналу.

  • Обмін даними з фронт-офісом, завантаження продажів з "R-Keeper v.6", "R-Keeper v.7".

Початкові продажі зберігаються в системі у вигляді чеків, які чітко відповідають чеку продажу в касовій системі. Створення документів "Чеки Общепита" здійснюється після натискання на кнопку "Створити Чеки Общепита", яка розташована в нижній частині форми обробки Завантаження продажів з R-Keeper v.7. Якщо таблиця продажів при цьому не заповнена, то вона заповнюється за поточним встановленим відбором (період і каси ККМ).

Після створення документів "Чеки Общепита" можуть бути отримані цільові документи.

  • Необхідна аналітична звітність для оцінки показників діяльності підприємства і прийняття рішень, аналізу продажів, а також регламентована звітність і галузеві уніфіковані друковані форми "ГХ".

  • Ціна: 11 400 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner