Кошик
Немає відгуків, додати
Впровадження програм Business Automation Software
+380 (67) 658-48-67
+380 (44) 360-22-12
Кошик
BAS Бухгалтерія. КОРП

BAS Бухгалтерія. КОРП

  • В наявності

24 000 

+380 (67) 658-48-67
  • +380 (44) 360-22-12
  • +380 (44) 360-22-72
    відділ з продажу
  • +380 (44) 528-70-69
    факс
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
BAS Бухгалтерія. КОРП
BAS Бухгалтерія. КОРПВ наявності
24 000 
+380 (67) 658-48-67
  • +380 (44) 360-22-12
  • +380 (44) 360-22-72
    відділ з продажу
  • +380 (44) 528-70-69
    факс
Опис
Інформація для замовлення

"BAS Бухгалтерія. КОРП"  є професійним інструментом бухгалтера для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, а також підготовки та здачі обов'язкової регламентованої звітності з розширеними можливостями обліку. Рішення має розширений функціонал в частині розрахунку заробітної плати, що дозволяє використовувати його на підприємствах зі складним розрахунком заробітної плати.

КОМУ ПІДХОДИТЬ РІШЕННЯ "BAS БУХГАЛТЕРІЯ. КОРП":

  • користувачам програм "BAS Бухгалтерія. ПРОФ" і попередніх версій, яким потрібний розширений кадровий облік і потужний розрахунок заробітної плати;

  • користувачам, які мають досвід роботи з комплексними конфігураціями попередніх поколіньА, якщо автоматизовані бізнес-процеси функціонували "від вхідних первинних документів до виписки документів на продаж".

До комплекту поставки входить все необхідне для роботи:

  • BAS Бухгалтерія КОРП;
  • сервіс електронної звітності Fredo Звіт (повний аналог MEDoc);
  • сервіс для обміну електронними документами зі своїми контрагентами «FREDO ДокМен»;
  • сервіс для обміну електронними документами та клієнт-банк Bank Data Converter з підтримкою IBAN.

Всі права на конфігурацію належать компанії "NetHelp" (Польща).

Найменування

Ціна, грн. 

BAS Бухгалтерія. КОРП

24 000,00

Інформаційно-технологічний супровід на 1 рік 6 960,00

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ "BAS БУХГАЛТЕРІЯ. КОРП"

Продукт "BAS Бухгалтерія. КОРП" є комплексним продуктом, що автоматизує основні функції бухгалтерської служби підприємства: виписку і перевірку первинних документів; ведення бухгалтерського та податкового обліку; ведення кадрового обліку і нарахування зарплати; підготовку та здачу регламентованої звітності; розрахунки з бюджетом.

 

Продукт автоматизує наступні функції бухгалтерської служби:

Відображення в регістрах бухгалтерського обліку господарських операцій підприємства:

 

  • Виписка первинних документів за всіма розділами обліку;

  • Перевірка документів, введених оперативними службами підприємства; поділ прав на роботу з документами між бухгалтерською та оперативними службами;

  • Визначення бухгалтерських рахунків обліка активів і зобов’язань підприємства;

  • Формування бухгалтерських проводок (відображення в обліку) документів.

 

Облік торгівельної діяльності:

 

  • Виставлення рахунків на оплату, оформлення накладних і актів на продаж товарів і послуг у гуртовій торгівлі;

  • Реєстрація рахунків постачальників, документів надходження товарів і послуг від постачальників;

  • Передача і приймання товарів на комісію;

  • Відображення роздрібних продажів;

  • Повернення товарів від покупців та постачальників.

 

Облік виробничої діяльності:

 

  • Виробництво готової продукції та напівфабрикатів, надання послуг виробничого характеру;

  • Реєстрація прямих і непрямих виробничих витрат, їх включення у виробничу собівартість.

 

Облік грошових коштів і розрахунків:

 

  • Виписка платіжних доручень і касових ордерів;

  • Облік руху готівки та безготівкових грошових коштів;

  • Облік еквайрингових операцій;

  • Облік розрахунків з клієнтами та постачальниками, виділення сум авансів;

  • Облік операцій в іноземній валюті.

 

Облік матеріальних цінностей:

 

  • Кількісний облік та визначення собівартості запасів;

  • Облік необоротних активів.

 

Кадровий облік і нарахування зарплати:

 

  • Нарахування зарплати працівникам підприємства за окладом, іншими нарахуваннями і утриманням з можливістю зазначити спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування;

  • Облік робочого часу;

  • Ведення взаєморозрахунків з працівниками до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників;

  • Депонування;

  • Розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких є заробітна плата працівників організацій

 

Закриття періоду:

 

  • Виконання завершальних операцій періоду: розподіл витрат і розрахунок собівартості, розрахунок курсових різниць, визначення фінансових результатів тощо;

  • Аналіз операцій періоду за допомогою стандартних бухгалтерських і аналітичних звітів.

 

Податковий облік:

 

  • Визначення сум 1ї події, нарахування податкових зобов’язань та податкового кредиту;

  • Виписка податкових накладних і додатків до них, реєстрація вхідних податкових документів;

  • Нарахування податкової амортизації необоротних активів;

  • Облік доходів і витрат платника Єдиного податку.

 

Регламентована звітність:

 

  • Формування фінансової, податкової, статистичної та інших форм регламентованої звітності за даними обліку;

  • Інтеграція з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт".

_____________________________________________

Для консультацій з вибору програмного забезпечення, проведення демонстрації можливостей систем автоматизації обліку, придбання продукції:

Відділ по роботі з клієнтами компанії "Бізнес Сіті Сервіс"
телефони:
• +380 (44) 360-22-72
• +380 (44) 528-70-69
• +380 (67) 658-48-67
• Ел. адреса: office@bcs.com.ua
Адреса: вул. Предславинська, 28 оф. 202, Київ, Україна

Всім користувачам програми "BAS Бухгалтерія КОРП", які є нашими клієнтами, ми надаємо безкоштовне комплексне супровід, що включає в себе:

  • Доставку і установку програмного забезпечення, від 3 години технічного обслуговування.
  • Типову настройку під чинне законодавство (поставляється в комплекті з програмою);
  • Передплату на отримання доступу до онлайн сервісів і відновлень програмного забезпечення терміном на 3 місяці.

Надалі:

  • Оновлення релізів конфігурацій і форм звітності протягом всього терміну використання програми (за умови наявності підписки на доступ до онлайн сервісів і відновлень програмного забезпечення));
  • Консультування з будь-яких питань, пов'язаних з використанням програми. Консультації надаються по телефону або e-mail.
  • Ціна: 24 000 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner