"BAS Бухгалтерія. КОРП" є професійним інструментом бухгалтера для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, а також підготовки та здачі обов'язкової регламентованої звітності з розширеними можливостями обліку. Рішення має розширений функціонал в частині розрахунку заробітної плати, що дозволяє використовувати його на підприємствах зі складним розрахунком заробітної плати.
КОМУ ПІДХОДИТЬ РІШЕННЯ "BAS БУХГАЛТЕРІЯ. КОРП":
-
користувачам програм "BAS Бухгалтерія. ПРОФ" і попередніх версій, яким потрібний розширений кадровий облік і потужний розрахунок заробітної плати;
-
користувачам, які мають досвід роботи з комплексними конфігураціями попередніх поколіньА, якщо автоматизовані бізнес-процеси функціонували "від вхідних первинних документів до виписки документів на продаж".
До комплекту поставки входить все необхідне для роботи:
- BAS Бухгалтерія КОРП;
- сервіс електронної звітності Fredo Звіт (повний аналог MEDoc);
- сервіс для обміну електронними документами зі своїми контрагентами «FREDO ДокМен»;
- сервіс для обміну електронними документами та клієнт-банк Bank Data Converter з підтримкою IBAN.
Всі права на конфігурацію належать компанії "NetHelp" (Польща).
Найменування |
Ціна, грн. |
BAS Бухгалтерія. КОРП |
36 000,00 |
Інформаційно-технологічний супровід на 1 рік | 6 960,00 |
ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ "BAS БУХГАЛТЕРІЯ. КОРП"
Продукт "BAS Бухгалтерія. КОРП" є комплексним продуктом, що автоматизує основні функції бухгалтерської служби підприємства: виписку і перевірку первинних документів; ведення бухгалтерського та податкового обліку; ведення кадрового обліку і нарахування зарплати; підготовку та здачу регламентованої звітності; розрахунки з бюджетом.
Продукт автоматизує наступні функції бухгалтерської служби:
Відображення в регістрах бухгалтерського обліку господарських операцій підприємства:
-
Виписка первинних документів за всіма розділами обліку;
-
Перевірка документів, введених оперативними службами підприємства; поділ прав на роботу з документами між бухгалтерською та оперативними службами;
-
Визначення бухгалтерських рахунків обліка активів і зобов’язань підприємства;
-
Формування бухгалтерських проводок (відображення в обліку) документів.
Облік торгівельної діяльності:
-
Виставлення рахунків на оплату, оформлення накладних і актів на продаж товарів і послуг у гуртовій торгівлі;
-
Реєстрація рахунків постачальників, документів надходження товарів і послуг від постачальників;
-
Передача і приймання товарів на комісію;
-
Відображення роздрібних продажів;
-
Повернення товарів від покупців та постачальників.
Облік виробничої діяльності:
-
Виробництво готової продукції та напівфабрикатів, надання послуг виробничого характеру;
-
Реєстрація прямих і непрямих виробничих витрат, їх включення у виробничу собівартість.
Облік грошових коштів і розрахунків:
-
Виписка платіжних доручень і касових ордерів;
-
Облік руху готівки та безготівкових грошових коштів;
-
Облік еквайрингових операцій;
-
Облік розрахунків з клієнтами та постачальниками, виділення сум авансів;
-
Облік операцій в іноземній валюті.
Облік матеріальних цінностей:
-
Кількісний облік та визначення собівартості запасів;
-
Облік необоротних активів.
Кадровий облік і нарахування зарплати:
-
Нарахування зарплати працівникам підприємства за окладом, іншими нарахуваннями і утриманням з можливістю зазначити спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування;
-
Облік робочого часу;
-
Ведення взаєморозрахунків з працівниками до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників;
-
Депонування;
-
Розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких є заробітна плата працівників організацій
Закриття періоду:
-
Виконання завершальних операцій періоду: розподіл витрат і розрахунок собівартості, розрахунок курсових різниць, визначення фінансових результатів тощо;
-
Аналіз операцій періоду за допомогою стандартних бухгалтерських і аналітичних звітів.
Податковий облік:
-
Визначення сум 1ї події, нарахування податкових зобов’язань та податкового кредиту;
-
Виписка податкових накладних і додатків до них, реєстрація вхідних податкових документів;
-
Нарахування податкової амортизації необоротних активів;
-
Облік доходів і витрат платника Єдиного податку.
Регламентована звітність:
-
Формування фінансової, податкової, статистичної та інших форм регламентованої звітності за даними обліку;
-
Інтеграція з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт".
_____________________________________________
Для консультацій з вибору програмного забезпечення, проведення демонстрації можливостей систем автоматизації обліку, придбання продукції:
Відділ по роботі з клієнтами компанії "Бізнес Сіті Сервіс"
телефони:
• +380 (44) 360-22-72
• +380 (44) 528-70-69
• +380 (67) 658-48-67
• Ел. адреса: office@bcs.com.ua
Адреса: вул. Предславинська, 28 оф. 202, Київ, Україна
Всім користувачам програми "BAS Бухгалтерія КОРП", які є нашими клієнтами, ми надаємо безкоштовне комплексне супровід, що включає в себе:
- Доставку і установку програмного забезпечення, від 3 години технічного обслуговування.
- Типову настройку під чинне законодавство (поставляється в комплекті з програмою);
- Передплату на отримання доступу до онлайн сервісів і відновлень програмного забезпечення терміном на 3 місяці.
Надалі:
- Оновлення релізів конфігурацій і форм звітності протягом всього терміну використання програми (за умови наявності підписки на доступ до онлайн сервісів і відновлень програмного забезпечення));
- Консультування з будь-яких питань, пов'язаних з використанням програми. Консультації надаються по телефону або e-mail.
- Ціна: 36 000 ₴