Кошик
Немає відгуків, додати
Внедрение программ 1С:Підприємство
+380 (44) 528-70-69
+380676584867
+380443602212
Кошик

Пактум Сервіс.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів

Новий сервіс Пактум.Контрагент. Тепер можна автоматично завантажувати в 1С:Підприємство реквізити постачальників і клієнтів з відкритих державних реєстрів!

Шановні користувачі системи 1С:Підприємство!

Повідомляємо про початок продажів сервісу Пактум.Контрагент. Пактум Сервіс.Контрагент дозволяє заповнити (актуалізувати) інформацію про контрагента в системі автоматизації підприємства на підставі даних відкритих державних реєстрів.

________________________________________________________

Як працює сервіс Пактум. Контрагент?

Вводите код ЄДРПОУ або ІПН, - і в поля картки контрагента записуються:

  • Коротка та повна назва компанії
  • Адреса
  • Телефон
  • Електронна пошта
  • Керівник
  • Система оподаткування

Також є групова обробка кодів ЄДРПОУ за списком

______________________________________________________

Функціональні можливості сервісу Пактум.Контрагент

  • Перевірка за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявності контрагента у відкритих державних реєстрах.
  • Автоматизоване заповнення картки контрагента у відповідності з введеним кодом ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться в єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування.
  • Заповнення картки контрагента доступно як з форми створення картки контрагента в довіднику, так і з форми створення первинного документа - рахунку, накладної, акта виконаних робіт.

Переваги сервісу Пактум.Контрагент

  • Інтеграція сервісу з типовими конфігураціями, не вимагає додаткових налаштувань.
  • Можливість натисканням однієї кнопки перевірити за кодом ЄДРПОУ (ДРФО) наявність контрагента у відкритих державних реєстрах і створити нову картку (або актуалізувати дані в існуючій) контрагента у вашій системі автоматизації бізнесу.
  • Виключення помилок при ручного введення даних та зниження ризиків зазначення неправильних реквізитів у документах.
  • Доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп'ютера і закінчуючи 'хмарковим' сервісом.
  • Цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних і святкових днів).

Придбання сервісу Пактум.Контрагент

З 05.10.2018 р. У продажу наступні сервіси:

Назва сервісу Ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 12 міс. 3000,00
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс. 2000,00
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс. 600,00

 

 

 

 

 

 

 

Пактум Сервіс.Контрагент може оформити будь-який користувач основної поставки програмних продуктів для автоматизації бізнесу (1С:Підприємство, BAS та UA-Бюджет). На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу Пактум.Контрагент. При оформленні доступу до сервісу Пактум.Контрагент необхідно обов'язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЕДРПОУ або ДРФО) користувача.

Після придбання користувачем сервісу, обслуговуючої компанії слід передати дані для реєстрації доступу до сервісу по звичайних каналах. Після перевірки даних для реєстрації користувач отримує ключ активації (пінкод) або мотивовану відмову.

Використання сервісу Пактум.Контрагент

Для активации сервиса Пактум.Контрагент следует в системе автоматизации, используемый указать полученный ключ активации (пинкод) в настройках сервиса не позднее чем через 180 дней с даты приобретения. Сервис считается активированным после первого обращения к сервису (создание новой карты контрагента или актуализация данных в существующей карточке контрагента).

Пакеты сервиса Пактум.Контрагент имеют ограничения по количеству запросов в сутки - не более 50 запросов.

  • Бизнес-2200 - действует 12 месяцев с даты активации или до момента списания с баланса 2200 карточек.
  • Бізнес-1200 - діє 6 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 1200 карток.
  • Бізнес-300 - діє 3 місяці з дати активації або до моменту списання з балансу 300 карток.

Для продовження використання сервісу Пактум.Контрагент слід його придбати та активувати наступний пінкод.

Інтеграція сервісу Пактум.Контрагент з системами автоматизації

На 03.10.2018 Пактум сервіс.Контрагент інтегрований з наступними типовими конфігураціями:

  • 'Бухгалтерія', починаючи з версії 2.0.12.
  • 'Бухгалтерія', починаючи з версії 1.2.47.
  • 'Управління торговим підприємством', починаючи з версії 1.2.47.

Надалі планується інтеграція сервісу з іншими типовими конфігураціями: 'Управління невеликою фірмою', 'Управління торгівлею', 'Управління виробничим підприємством', BAS ERP. Інформація про розширення інтеграції з сервісом буде публікуватися у файлах супроводу до версій типових конфігурацій, а також на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

____________________________________________________

Для придбання сервісу звертайтесь до нас в офіс:

044 360-22-12

044 360-12-72

067 658-48-67

office@bcs.com.ua

 

Інші новини