Корзина
Нет отзывов, добавить
Внедрение программ 1С:Підприємство
+380 (44) 528-70-69
+380
67
658-48-67
+380
44
360-22-12
Корзина

Лекторій 24 травня 2019. Київ або он-лайн

24 травня 2019 року запрошуємо користувачів системи 1С:Підприємство прийняти участь у семінарі «ЛЕКТОРІЙ» або переглянути онлайн-трансляцію!

Шановні наші клієнти!

 

24 травня  2019 року (п’ятниця) запрошуємо Вас прийняти участь у семінарі «ЛЕКТОРІЙ» або переглянути онлайн-трансляцію!

Тема:

«Як змінити роль обліковця на статус фінансового менеджера: аспекти та інструменти»

 

 

Ви маєте можливість відвідати лекторій  безкоштовно для двох осіб, у рамках супроводу  ІТС ПРОФ.

 

Заявку на участь треба подати до 24 травня (четвер). Якщо ви не можете бути присутнім фізично, а є бажання та потреба –є можливість прослухати семінар он-лайн (підключившись через інтернет) не виходячи з офісу.

 

Інформація для участі:

Дата: 24 травня 2019 року

Час: реєстрація з 09:00.Початок о 10:00.

Місце: м. Київ, ПАТ «Київпроект», 

вул. Б. Хмельницького, 16-22 (актова зала, 2-й поверх)

Увага! Попередня реєстрація обов'язкова.

В програмі:

1. Аспекти, інтерпретації фінансових показників для відображення реального стану бізнесу

  • Різниця між бухгалтерським і управлінським обліком
  • Оперативний, бухгалтерський та управлінський облік: три види обліку, у чому відмінність і як з цим розібратися?
  • Взаєморозрахунки зі своїми компаніями (не пов'язаними у холдинг). Внутрішньогрупові операції для бухгалтерського обліку. В управлінському – "переклали грошові кошти з лівої кишені в праву". Що з цим робити?
  • Дві окремо існуючі, не пов'язані компанії в бухгалтерському обліку, і одна консолідована звітність в управлінському. Як обліковувати і що потрібно враховувати?

2. Управлінські інструменти в системах автоматизації бізнесу. Казначейство

  • Задачі казначейства на підприємстві, їх виконавці
  • Ключові функції оперативного казначейства:

           -  Платіжний календар, його формування і балансування, аналіз і пошук рішень з оптимізації

           -  Автоматизація казначейських функцій в системах автоматизації бізнесу, зокрема, в BAS ERP, BAS Управління холдингом, продуктах лінійки 1C:Підприємство. Закладені в прикладних рішеннях можливості, методика старту, ключові результати

3. Аспекти, інтерпретації фінансових показників для відображення реального стану бізнесу (продовження)

  • Як правильно складати управлінську звітність. Основні аспекти
  • Аналіз отриманих даних: що добре, а що погано?
  • Як подавати звітність власнику бізнесу? Яких помилок не можна допускати?
  • Як коментувати подану звітність для власника і на що звернути його увагу

4. Управлінські інструменти в системах автоматизації бізнесу. Контролінг

  • Інформаційна база, як джерело економічної інформації для всіх категорій користувачів
  • Варіанти формування фінансової звітності в поточній інформаційній базі підприємства на прикладі рішення BAS ERP
  • Монітор цільових показників, як інструмент контролю і аналізу цільових показників діяльності підприємства

 

Лектори:

Оксана Базарна, експерт з фінансів, міжнародний бухгалтер-практик (САР). В минулому фінансовий директор і керівник Фінансових Департаментів національних холдингів України, розповість про відмінність між оперативним, бухгалтерським та управлінським обліком, окремо зупиниться на питанні взаєморозрахунків зі своїми компаніями (не пов'язаними у холдинг), розгляне основні аспекти складання управлінської звітності, також надасть рекомендації власникам бізнесу, щодо подання фінансової звітності.

Олексій Старцев, провідний методист Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, розгляне основні задачі казначейства на підприємстві та їх виконавців, розповість про ключові функції оперативного казначейства та автоматизацію казначейських функцій в системах автоматизації бізнесу.

Ольга Шеремет, провідний методист Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, розповість про інформаційну базу, як джерело економічної інформації для всіх категорій користувачів, розгляне варіанти формування фінансової звітності в поточній інформаційній базі підприємства на прикладі рішення BAS ERP.

Учасники семінару також зможуть більш детально ознайомитися з можливостями та новими сервісами ІТС, отримати професійні консультації щодо роботи програм автоматизації бізнесу, їх підтримки та супроводу.

Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу.

Інформаційна підтримка: ГО "Всеукраїнський бухгалтерський клуб".

 

ОЧНА УЧАСТЬ У СЕМІНАРІ:

Безкоштовна для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення семінару договір ІТС ПРОФ (як платний, так і пільговий). Безкоштовна участь для двох людей від організації;

300 грн. з ПДВ для звичайних учасників, в тому числі для користувачів, у яких є діючий договір ІТС ТЕХНО, та за третю і більше осіб від організації, у якої є діючий договір ІТС ПРОФ.

 

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ:

Безкоштовна для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-трансляції договір ІТС ПРОФ (як платний, так і пільговий). Безкоштовна участь для однієї людину;

150 грн. з ПДВ для звичайних учасників, в тому числі для користувачів, у яких є діючий договір ІТС ТЕХНО, та за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий договір ІТС ПРОФ.

ВІДЕОЗАПИС

Відеозапис онлайн-трансляції (після проведення "Лекторію") буде розміщено на інформаційному порталі ІТС у розділі "Лекторій". Він буде доступний всім користувачам програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий договір ІТС ПРОФ.

_____________________

Для запису на Лекторій, чи для отримання більш детальної інформації пишіть або краще дзвоніть до відділу роботи з клієнтами нашої компанії:

044 360-22-12

044 360-12-72

067 658-48-67

office@bcs.com.ua

Другие новости